Hej piger.
Xander blev i går aftes/nat indlagt med høj feber. Feberen forsvandt dog hurtigt, men de ville gerne beholde os natten over da han er ekstremt pyldret.
I dag ville de så gerne at vi vejede ham før og efter hvert måltid for at finde ud af ca hvor meget han spiser hver gang(han har hele tiden taget fint på, de ville bare gerne lige se) det viser sig så desværre at han ikke spiser andet end ca 35-40g hver gang, hvilket er for lidt, han skal gerne have ca 70.
De ville gerne beholde os derinde, men da jeg har en stor pige herhjemme blev vi enige om at vi selv fortsatte vejningen ved hvert måltid og så kommer der ind i morgen til stuegang. Han spiser stadig ikke mere end de her ca 40g og er nu begyndt at græde utrolig meget, han sover ikke rigtig, virker til at have super ondt i maven og han er desværre heller ikke rigtig sulten.
Jeg er virkelig i syv sind, jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Overvejer og ringe derind og hører om muligheden for at komme derind igen, og kæresten så bare må tage en sygedag i morgen, eller burde jeg bare bide det i mig og vente til i morgen? - Hvad ville I gøre? Xander bliver 7 uger i morgen og det er virkelig ikke sjovt at se sådan en lille størrelse have det så træls.
fra Stéphanie
Anmeld