Nogen som har taget provera?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Karina1

Hej piger

Jeg er startet med at tage provera, for 4 dage siden, til at fremkalde blødning, pga. udebliven mens. Vi skal begynde med undersøgelser og behandling for barnløshed, når jeg er færdig med, at bløde.

Nu er mit spørgsmål så: Er der nogen som har prøvet provera og fået det dårligt eller har andre oplevelser med det?

Jeg har nemlig siden jeg er begyndt med dem, haft et utroligt overskud og ordnet en masse ting herhjemme, men her til aften, efter vi havde spist, fik jeg det vildt dårligt og måtte ud og kaste op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

Hej piger

Jeg er startet med at tage provera, for 4 dage siden, til at fremkalde blødning, pga. udebliven mens. Vi skal begynde med undersøgelser og behandling for barnløshed, når jeg er færdig med, at bløde.

Nu er mit spørgsmål så: Er der nogen som har prøvet provera og fået det dårligt eller har andre oplevelser med det?

Jeg har nemlig siden jeg er begyndt med dem, haft et utroligt overskud og ordnet en masse ting herhjemme, men her til aften, efter vi havde spist, fik jeg det vildt dårligt og måtte ud og kaste op

Jeg har prøvet provera et par gange.. Og så vidt jeg husker har jeg ikke haft nogle bivirkninger af det Dog har jeg en enkelt prøvet, at det ikke virkede og jeg måtte derfor starte op på p-piller i en periode..

Held og lykke med PB

Lisbeth

Anmeld

26. juli 2011

Karina1

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har prøvet provera et par gange.. Og så vidt jeg husker har jeg ikke haft nogle bivirkninger af det Dog har jeg en enkelt prøvet, at det ikke virkede og jeg måtte derfor starte op på p-piller i en periode..

Held og lykke med PB

Lisbeth

Tusind tak

Det er heller ikke sikkert, at det er det som gør det, men det ville være rart at høre om andre har oplevet noget med provera

Anmeld

26. juli 2011

heaven

jeg har også taget dem uden problemer... blødningen var lidt længere tid om at bryde igennem end normalt, men ikke nogen bivirkninger ellers

Jannie 

Anmeld

27. juli 2011

ønskebørn74

Karina1 skriver:

Hej piger

Jeg er en af dem der er meget glad for provera... Jeg få en god og kraftig mens af det, så det hele er klar dernede til et forsøg... Ingen bihvirkninger her...

Held og lykke med projekt baby!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.