Jeg skriver som ano da der ingen der ved at jeg har det sådan. Men det hænger sådan sammen at jeg er simpelthen så ulykkelig, føler slet ikke at min kæreste støtter mig i noget som helst.
Vi har været sammen i 4 år og har dejlige unger sammen, det er det eneste der holder mig fra at skride.
Han er sur KONSTANT, han siger aldrig nogen sinde kærlige ord eller giver en kram, never ever. Det er som om han er deprimeret, men hey, det er ikke fair at det skal gå ud over mig og vores børn. For hver gang jeg siger til ham at jeg føler at han er sur hele tiden, bliver han endnu mere sur og begynder at ignorere ikke kun mig, men også vores børn. De kan snakke til ham uden at han så meget som drejer hovedet, jeg får helt ondt i hjertet at han nedgør dem på den måde. Der skal næsten ingenting til at han skælder dem ud. Jeg siger ham imod hver gang og trøster børnene og det ender altid enten i et skænderi eller han ignorerer os 3 i noget tid. Så kan jeg stå alene med det hele.
Jeg overvejer SÅ meget at gå fra ham, men håber hele tiden på at han bliver sødere. Men indtil videre er det kun blevet værre.
Anmeld