Latex vs silikone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Anonym trådstarter

Jamen som overskriften lyder hvilke sutter bedst latex eller silikone? Tænker på dem fra navnesutten.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jamen som overskriften lyder hvilke sutter bedst latex eller silikone? Tænker på dem fra navnesutten.dk

Det er en smagsag. Producenterne anbefaler latex sutter til børn med skarpe tænder, da den noget hårdere silikonedel er nemmere at bide hul i end den bløde latex. 

Anmeld

26. juli 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har silicone til Laura og dem er hun gladest for

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Misselbek skriver:

Det er en smagsag. Producenterne anbefaler latex sutter til børn med skarpe tænder, da den noget hårdere silikonedel er nemmere at bide hul i end den bløde latex. 

Det er lige omvendt. Latex er nemmere at bide over da den bliver blødere med tiden, hvor silikone er svære at bide over, men tager længere tid at opløse sig i maven.
Tandlægen anbefaler latex til børn med tænder, hvis nu de skulle bide et styke af.

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Vi har silikone, da jeg synes den gule farve er grim at se på og hun har mam sutten

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

efter anbefalingerne siger de silikone til børn uden tænder og latex til børn med tænder..

så jeg vil sige at det kommer an på om dit barn har tænder eller ej..

Anmeld

26. juli 2011

twinboys

Smiler og ingen af mine store drenge bruger sutter mere... smiler

Anmeld

27. juli 2011

LC

Man skal skifte når de får tænder... Silikone før de har tænder og latex efter de har fået tænder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.