Tullebobs - bleafvænning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2008

lonemus

Hejsa!

Hvordan går det med projektet??

Her har vi droppet det i juleferien....hun er stadig ikke 100% interesseret i det, hun ved når hun laver prut, men ikke når hun tisser...så vi har vurderet hun ikke er helt klar endnu.
Nu venter vi og ser til påske...

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2008

mette moren

lonemus skriver:

Hejsa!

Hvordan går det med projektet??

Her har vi droppet det i juleferien....hun er stadig ikke 100% interesseret i det, hun ved når hun laver prut, men ikke når hun tisser...så vi har vurderet hun ikke er helt klar endnu.
Nu venter vi og ser til påske...

Lone

jeg syntes hun er dygtig så langt så godt!! det gjore jamie også tror bare det er nemmere at mærke når det er stort de skal lave.. jamie har stadig et lille uheld af og til og han er altså 4...

Anmeld

26. december 2008

lonemus

mette moren skriver:

jeg syntes hun er dygtig så langt så godt!! det gjore jamie også tror bare det er nemmere at mærke når det er stort de skal lave.. jamie har stadig et lille uheld af og til og han er altså 4...

Hejsa!

Tak, ja jeg syntes også hun er rimelig godt med....jeg vil heller ikke presse hende. I vuggestuen bliver hun tilbudt toilettet hver dag, men siger som regel nej. Dog vil hun gerne lukke tolietsædet ned og trække, så lidt længere er de kommet

Herhjemme har vi købt et børnetoiletsæde, men det har hun endnu ikke villet prøve - det vil lillebror gerne, han syntes det er evig morsomt Så han "tisser" på toilettet, mens Stefanie "tisser" på potten.....håber på det hjælper hende til at blive tryg ved toilettet, at hun kan se lillebror syntes det er sjovt

Lone

Anmeld

26. december 2008

mette moren

lonemus skriver:

Hejsa!

Tak, ja jeg syntes også hun er rimelig godt med....jeg vil heller ikke presse hende. I vuggestuen bliver hun tilbudt toilettet hver dag, men siger som regel nej. Dog vil hun gerne lukke tolietsædet ned og trække, så lidt længere er de kommet

Herhjemme har vi købt et børnetoiletsæde, men det har hun endnu ikke villet prøve - det vil lillebror gerne, han syntes det er evig morsomt Så han "tisser" på toilettet, mens Stefanie "tisser" på potten.....håber på det hjælper hende til at blive tryg ved toilettet, at hun kan se lillebror syntes det er sjovt

Lone

det tror jeg bestemt, men de skal nok bare ha lov at gøre det i deres ejen fart jeg har presset jamie en del og det blev det faktisk bare værre af!! for da jeg stoppede det, kom det ca en mde efter og om natten sover han også allerede uden!!og ingen uheld (endnu) men jamie er jo også 4... det er meget sen alder at bruge ble!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.