MÅ bare dele dette billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Billemyre

Camillas-Copenhagen.com skriver:

bestemt heller ikke.. han skal klippes hver 2. mdr.. det gror som ukrudt.. haha.. men skidt pyt..

Det var tit!

Ville dæleme gerne selv ha' et hår, der voksede så hurtigt, men kan godt se det er problematisk i jeres situation 
Men ja, han skal jo ligesom klippes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

2721

Hold k*** nogle flotte øjne han har
Skønt billed, man er ikke i tvivl om at i 2 er i familie

Anmeld

26. juli 2011

Kamulla

Billemyre skriver:

Det var tit!

Ville dæleme gerne selv ha' et hår, der voksede så hurtigt, men kan godt se det er problematisk i jeres situation 
Men ja, han skal jo ligesom klippes 

ja.. hehe.. siger også at skulle jeg en dag få en pige, kommer hun ud uden hår og får det ikke før hun er 3år og små blege øjenvipper.. ikke fordi der er noget galt med de børn, men han har bare alt det tøser sukker efter.. hahaha

Anmeld

26. juli 2011

Kamulla

Puslingen skriver:

Hold k*** nogle flotte øjne han har
Skønt billed, man er ikke i tvivl om at i 2 er i familie

hehe tak.. ja vi ligner hinanden ret meget.. 

Anmeld

26. juli 2011

Billemyre

ja.. hehe.. siger også at skulle jeg en dag få en pige, kommer hun ud uden hår og får det ikke før hun er 3år og små blege øjenvipper.. ikke fordi der er noget galt med de børn, men han har bare alt det tøser sukker efter.. hahaha

Haha, lige præcis!
Man sidder jo og bliver helt misundelig
Han er laber! 

Anmeld

12. august 2011

Christina.78

ihh hvor han knuser mit hjerte med at være så skøn.. 

lidt langhåret, men sådan går det når knægten skriger hvis han bliver klippet haha..

kom med jeres billeder af jeres børnehave børn også

lækkermås

Anmeld

12. august 2011

IngenKoPåIsen

Han er virkelig et smukt barn.. Har du nogensinde overvejet sådan noget børnemodel? Hvis I altså synes det kunne være sjovt, begge to Er ret sikker på han ville blive udvalgt!!!

Men han er skøn.. Ikke bare skøn.. Han er smuk!  Han skal nok blive en rigtig lille hjerteknuser 

Anmeld

12. august 2011

IngenKoPåIsen

Han er virkelig et smukt barn.. Har du nogensinde overvejet sådan noget børnemodel? Hvis I altså synes det kunne være sjovt, begge to Er ret sikker på han ville blive udvalgt!!!

Men han er skøn.. Ikke bare skøn.. Han er smuk!  Han skal nok blive en rigtig lille hjerteknuser 

Anmeld

12. august 2011

Laura.

Han er bare sådan en flot dreng!!

Anmeld

12. august 2011

Kamulla

Malunsesmutti skriver:

mange tak.. han kan blive det den dag han er stor nok til at selv vælge det.. jeg var nok 10år gammel da jeg selv valgte at blive det.. desuden har jeg ikke tiden til at rejse land og rige rundt for opgaver  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.