Ja jeg ved i vil gå til angreb på mig Og værsgo ..
Jeg er sådan en stor kæmpe idiot .
Jeg Har ALDRIG haft et specielt let eller godt liv for den sags skyld , jeg er gang på gang blevet svigtet udnyttet og meget mere .
Jeg Har ALDRIG haft noget familie hvor jeg virkelig har følt de holdte af mig .
Og så endelig finder jeg den perfekte mand i mit liv , alt er rosen rødt og perfekt , jeg bliver så gravid og pludselig begynder alting at ramle

min mand virker slet slet ikke intrasseret i min graviditet eller noget , jeg prøver flere gange at få ham til at mærke den lille sparke osv , men nej jeg står helt alene om at opleve det mest fantastiske i livet , ja han er der vi er stadig sammen ja , Men han deltager ikke i en skid af graviditeten scanninger osv klare jeg selv . Jeg bliver så sygemeldt pga graviditeten . Jeg går hjemme dag ind og dag ud det er så røv kedeligt . Han arbejder rigtig meget Så tit er jeg alene om natten os . øv hvor er det hårdt .
Jeg står med alt det huslige osv .
Vores barn kommer til verdnen og alt vender pludselig til det gode vi er pludselig en lykkelig familie igen

Og jeg ser pludselig lys forud .
Vores barn bliver 3 måneder og jeg står pludselig med en positiv test igen , hvad nu hvad skal der ske , arg jeg vil så gerne beholde det her barn men min mand afviser det blankt jeg acceptere hans beslutning og bestiller til til en abort .
Av det var noget af det hårdeste at gennem gå igen bliver jeg bare overladt til og selv Jeg må selv gennemgå aborten uden hans støtte og hjælp .
HMm det tager for hårdt på mig .
OG pludselig skriver en god kammerat alt muligt og dum som jeg hopper jeg med på den , jeg skriver Fucking med en anden , hvad helved tænker jeg på hvad fanden har jeg gang i , jeg hader mig selv så meget for Det .
Selvfølgelig opdager min mand det , og bliver utrolig sur ked og såret hvilket os er forståeligt .
Jeg lover ikke at snakke med ham mere , men jeg er åbenbart bare for langt ude og bliver ved at forklare den her kammerat at han ikke skal skrive mere det gør jeg igennem en uge ca UDEN at skrive nogen søde ting .
Den ting undlader jeg selvfølgelig og fortælle og min mand er så inde og tjekke min regning og opdager det .
Helt ærligt hvordan helved kan jeg være så dum og hjerte løs ?
JEg elsker virkelig om mand og vil bare have det til at fungere men samtidig forstår jeg sku os godt hvis ikke han gider sådan en dum kælling som mig . Jeg kan slet slet ikke være det her bekendt uanset hvad .
Jeg hader mig selv så meget og ville ønske jeg kunne ændre det hele .
Jeg Har ALDRIG været sammen med den her kammerat men jeg Har skrevet med ham .
Nu står vi selvfølgelig og ved ikke hvad der skal ske og jeg kan kun takke en for det og det er MIG SELV !!!