hvad ville i ha gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Anonym trådstarter

Min mand kører sommetider til hans gamle by hvor det er en time kørsel væk herfra.

Jeg har bedt ham om at tage toget så jeg ku bruge bilen men han siger det nemmere for ham . Hvordan ville i reagere?

Hans venner er bistandmodtager og når han overnatter der så får han intet at spise medmindre han går ud og køber til dem alle. Er det okay?
Jeg blev sur på ham da vi er ved at spare op til bolig og det er unødvendige forbrug at kører helt derover og han .alligevel bliver ikke behandlet som gæst.

Jeg vil ikke være ond imod ham men jeg forstår bar ikke hvorfor han skal kører så langt når de ikke engang gider komme og besøge ham. FrEd dårligt af mig at tænke således?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Anonym trådstarter

.hjælp

Anmeld

26. juli 2011

CA

Jeg synes det er fint, at din mand ikke cutter forbindelsen til vennerne bare fordi de ikke kan give noget igen. Når det er sagt, så synes jeg også han bør tænke på dig og jeres egen økonomi. Kan han ikke lave mad sammen med dem i stedet for at købe fastfood(som jeg går ud far det er) Der findes da billgere måder at gøre det på.

Og det med bilen har også været et diskussionsemne her mange gange! Fair nok at han har brug for bilen til arbejde, men hvorfor er det også udenfor arbejdstid altid ham der har førsteret? Jeg tror det er en vanesag, men det er vildt irriterende.
Jeg har brokket mig utallige gange over at skulle tage toget eller været låst fast herude på larstyndskidsmark bare fordi han gerne ville have bilen med og helst ikke ville op og køre med nogen. 
Heldigvis er det blevet meget bedre her, men det hænger stadig lidt i luften at det er "hans" bil selvom vi har købt den sammen. (han mener selv det er meget fair når nu støvsugeren er min)

Jeg synes du skal snakke med ham om det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.