Frederic og hans nye legekammerat + andet godt (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Tina&Martin skriver:

Nej hvor skal du være glad for at jeg ikke bor lige om hjørnet, så havde jeg puttet den lille lækre mand ned i min lomme, sammen med søde Silver og så var jeg smuttet!!!

Fååårk, han er cute i det der outfit med blazer und alles

thi hi...

Er sikker på du vil få din sag for, for de er nogle være bandit'er..

Tror vi købte den sidste år i H&M dn der blazer, og har kun brugt den til kusine's 1 års føz'da i maj '10. Så den har ellers bare hængt i skab og da vi skulle afsted igår så jeg den hænge og tænkte; gad vide om han stadig kan passe den... Og det kunne han...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

thi hi...

Er sikker på du vil få din sag for, for de er nogle være bandit'er..

Tror vi købte den sidste år i H&M dn der blazer, og har kun brugt den til kusine's 1 års føz'da i maj '10. Så den har ellers bare hængt i skab og da vi skulle afsted igår så jeg den hænge og tænkte; gad vide om han stadig kan passe den... Og det kunne han...

Pyt med det, han skal jo glas og ramme så han ikke vokser

Uhhha, dejligt at han lige kunne være i den igen, skøøønt når man ikke skal opgive alt det skønne tøj man nogle gange finder!!!

Anmeld

26. juli 2011

B&J skriver:

Nåååå mit hjerte smelter sikke da en vidunderlig legekammerat

og de er virkelig som pot og pande hvor er det sødt, dejligt med en lille ven der er så tæt på...

og igen sikke nogle vidunderlig og skønne billeder af Frederic

ja lige siden den blev født har han snakket om den og selv døbt den silver. 'den vil jeg gerne have med hjem og lege med, når den bliver stor'

Han bar den stolt hele vejen op til bil og sad med den på skødet i transport kasse hele vejen hjem..

Tak tak tak...

Hvad har du fået 'rød kasse' for?

Anmeld

26. juli 2011

Loa skriver:

Hvor er det bare nogle gode billeder.... Og hvor ser det skønt ud at katten rigtig sidder og kigger med i bogen han læser i

tak.. ja og så er det dagen efter vi fik ham hjem og han render bare frederic i numsen hele tiden..

Anmeld

26. juli 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

ja lige siden den blev født har han snakket om den og selv døbt den silver. 'den vil jeg gerne have med hjem og lege med, når den bliver stor'

Han bar den stolt hele vejen op til bil og sad med den på skødet i transport kasse hele vejen hjem..

Tak tak tak...

Hvad har du fået 'rød kasse' for?

Nåå hvor er han dog bare en dygtig dreng, og han må være så stolt og glad for den kat åhhh

Anmeld

26. juli 2011

MAJ*MOR skriver:

Den dreng er bare for skøn!! Elsker at se billeder af ham.. så glad og så bare med sådan en frækt glimt i øjet, tør ikke tænke på alle de ulykker der lurer inde bagved

og dejlig lille misser.. 

tak ...

Vi kalder ham også den glade bandit herhjemme. Fordi hans frækhed ikke er ondt - men venlig ment.

folk vi ikke kender kan komme og sige; hold op hvor ser han fræk ud.. Smiler bare tilbage... For det er jo sandt...

Anmeld

26. juli 2011

Carl-EmilsMoar skriver:

Han er bare sådan en charmetrold altså  og helt fantastisk gode billeder af ham og Silver der læser bog 

De skal nok blive kloge de 2...

Og tak..

han var lige vågnet fra middags lur, så der var dømt råhygge under seng..

Anmeld

26. juli 2011

sandorff

ej nogle super billeder! især der hvor de sidder og læser bog sammen

Anmeld

26. juli 2011

Tina&Martin skriver:

Pyt med det, han skal jo glas og ramme så han ikke vokser

Uhhha, dejligt at han lige kunne være i den igen, skøøønt når man ikke skal opgive alt det skønne tøj man nogle gange finder!!!

he he...

Jeps... han begyndte at bruge 86'er bukser da han var 8/9 mdr og han har stadig nogle 86'er skjorter han kan passe... På trods af at han fylder 3 lige om hjørnet...

Eeeelsker bare den stil vi har fundet med 'knickers' og på kolde dage strømpebukser under... Så når vi slutter den stil har vi lige nogle og 30 baggy bukser i str 68/74 som har været brugt i 1-1½ år...

Anmeld

26. juli 2011

B&J skriver:

Nåå hvor er han dog bare en dygtig dreng, og han må være så stolt og glad for den kat åhhh

Han elsker dyr og har aldrig set ham være ond over for et...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.