Mistanke om blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Anonym trådstarter

Tja, ved ikke om jeg har en mistanke.. Så meget tager hun heller ikke benene op. Men hun har været meget kold de sidste par morgenere, og er lige vågnet grændende op. Hvordan skal jeg foreholder mig til det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Ingen som kan hjælpe??

Anmeld

26. juli 2011

JulieE

Nu ved jeg ikke jvor gammel din datter er, men normalt når småbørn får blærebetændelse bliver de rigtig syge, med høj feber og opkast. Min søn havde blærebetændelse som 13 mdrs og han SÅ syg. næsten 40 i feber, rigtig sløj med opkast 

Men hvis du har istanke, synes jeg du skal få testet hendes urin. Bruger hun ble, kan du købe sådan en tisseprøve-pose på apoteket. Bare vær opmærksom på, at dem kun kan bruges til at udelukke blærebetændelse. Er prøven positiv skal I have foretaget en midtstråleurin prøve i et sterilt glas, Da sådan en pose nemt kan blive forurenet 

God bedring med hende!!

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Nu ved jeg ikke jvor gammel din datter er, men normalt når småbørn får blærebetændelse bliver de rigtig syge, med høj feber og opkast. Min søn havde blærebetændelse som 13 mdrs og han SÅ syg. næsten 40 i feber, rigtig sløj med opkast 

Men hvis du har istanke, synes jeg du skal få testet hendes urin. Bruger hun ble, kan du købe sådan en tisseprøve-pose på apoteket. Bare vær opmærksom på, at dem kun kan bruges til at udelukke blærebetændelse. Er prøven positiv skal I have foretaget en midtstråleurin prøve i et sterilt glas, Da sådan en pose nemt kan blive forurenet 

God bedring med hende!!

Tak for dit svar

Hun har slet ikke feber eller noget.. Hun tager bare ofte benen op til sig, når hun ligger ned. Og er meget pylleret for tiden.

Anmeld

26. juli 2011

JulieE

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Hun har slet ikke feber eller noget.. Hun tager bare ofte benen op til sig, når hun ligger ned. Og er meget pylleret for tiden.

Du kan evt kigger her

http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=355/sprog=1/grp=2/menu=1/

Der står mere om det 

Anmeld

26. juli 2011

saxa

Min datter var 2 da hun fik blærebetændelse og der var ingen feber eller andet der kunne indikere hun havde det. Hun tissede pludselig oftere end normalt og små tårer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.