Homonbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

LISBETH:-)

Er der nogen herinde der har fået lov til at tage homoner uden efterfølgende og skulle insimineres - altså ordnet sagerne derhjemme?

Jeg har fået besked på at jeg ikke må få homoner hvis jeg ikke også bliver insimineret men synes da bestemt at jeg herinde har læst om flere der har modtaget homonbehandling uden efter følgende insimination eller er jeg helt forkert på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

ønskebørn74

lisbeth2910 skriver:

Er der nogen herinde der har fået lov til at tage homoner uden efterfølgende og skulle insimineres - altså ordnet sagerne derhjemme?

Jeg har fået besked på at jeg ikke må få homoner hvis jeg ikke også bliver insimineret men synes da bestemt at jeg herinde har læst om flere der har modtaget homonbehandling uden efter følgende insimination eller er jeg helt forkert på den?

Jo der er en del der får pergotime og laver hjemmerul... Men ikke de stærkere Gonal-f, purugon og menepur (stave har kun fået gonal-f) Det er fordi de kræver scanninger og klinikkerne vil her være sikre på at der ikke kommer for mange æg.. Og når de bruger tiden på scanning, vil de som minimum tjene på en inseminering... Men der er jo ingen der forhindrer jer i at give den gas...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.