Date venindens bror?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej

For at gøre en lang historie kort - så er jeg blevet vild med min gode venindes bror - og han er også vild med mig.

Vi har flirtet en del og skrevet sammen på sms.

Min veninde ved det godt og er meget positiv over for det.

Men jeg er bange for bare at springe ud i det - for hvad nu hvis det ikke går - hvad så med mit forhold til min veninde? - Hun har et meget tæt forhold til sin bror.

Nogle der har nogle erfaringer, som de godt kunne tænke sig at dele med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Kris89

jeg var kærester med min venindes bror da jeg var yngre. eller rettere min x veninde.

vi var uadskillelige fr abørnehaveklasse og helt til 2. h. trods en stor afstand. men når jeg så besøgte hende - var de tjo ham jeg var sammen med. og da forholdet mellem han og jeg gik i stykker - jah så mistede jeg både ham og hende som mine bedste venner...

om vi var groet fra hinanden uanset (altså veninden og jeg) det er meget muligt... Men pas på!

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

jeg var kærester med min venindes bror da jeg var yngre. eller rettere min x veninde.

vi var uadskillelige fr abørnehaveklasse og helt til 2. h. trods en stor afstand. men når jeg så besøgte hende - var de tjo ham jeg var sammen med. og da forholdet mellem han og jeg gik i stykker - jah så mistede jeg både ham og hende som mine bedste venner...

om vi var groet fra hinanden uanset (altså veninden og jeg) det er meget muligt... Men pas på!

Ja, det er lige det jeg frygter. At selv det bedste venskab, ville kunne gå i stykker, hvis nu det ikke holder mellem ham og jeg...

Anmeld

25. juli 2011

Mikkel's mor <3

Jeg har nuppet min tvilligebrors ven

- men vil da sige at i skulle prøve det hvis i begge har følelser for hinanden, du kunne evt. spørge din veninde hvad hun siger til tanken.. ?

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg har nuppet min tvilligebrors ven

- men vil da sige at i skulle prøve det hvis i begge har følelser for hinanden, du kunne evt. spørge din veninde hvad hun siger til tanken.. ?

Min veninde synes også at jeg skal kaste mig ud i det - da vi tydeligvis er meget tiltrukkede af hinanden.

Hun siger at hun sagtens kan se os sammen og at hun ville blive meget glad, hvis vi fandt sammen - da hun mener at jeg ville være god for ham og han for mig... 

Anmeld

25. juli 2011

twinny

Anonym skriver:

Min veninde synes også at jeg skal kaste mig ud i det - da vi tydeligvis er meget tiltrukkede af hinanden.

Hun siger at hun sagtens kan se os sammen og at hun ville blive meget glad, hvis vi fandt sammen - da hun mener at jeg ville være god for ham og han for mig... 

jeg synes du skal springer ud i det...

For det første Hvem siger det ikk? Det kan jo være i bliver gift og lever lykkeligt til jeres dage ende...

Og jeg var en gang kæreste med min venindes bror. Vi er stadigvæk veninder..  uden problemer

Anmeld

25. juli 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Jamen så er det da bare at hoppe på ham

Anmeld

25. juli 2011

twinny

Mikkel's mor <3 skriver:

Jamen så er det da bare at hoppe på ham

Anmeld

25. juli 2011

Sesse89

Spring ud i det

Anmeld

25. juli 2011

Ditte<3

Spring ud i det Jeg blev kærester med min rigtig gode venindes bror og det har været fedt!! Det ikke flovt at møde svigerfamilien og man ses med to personer man holder af på en gang I dag venter jeg barn med ham, vi har været sammen i næsten 4 år. Jeg vil klart anbefale dig at gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.