Skal jeg lukke ham ind igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Anonym11

Min kæreste har svigtede så mange gange og har efterladt mig helt alene i graviditeten(er seks måneder henne) og vi er flyttede fra hinanden.I starten viste han ingen interesse i barnet og jeg. Det var også hans forslag jeg flyttede hvis jeg var så ulykkelig. Nu vil han pludselig være en del af det og skriver hele tiden han vil se mig og savner mig Men har svært ved at lukke ham ind og ikke lyst til at se ham da jeg er bange for det bliver det samme igen.Jeg elsker ham men har svært ved at tilgive ham for at have efterladt mig helt alene med graviditet, de økonomiske omkostninger til vores barn(han har ikke købt en eneste ting til den lille) osv. Hvordan håndtere jeg det her?Han lover guld og grønne skove nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

roenlund

Personligt ville jeg ikke lukke ham ind igen men selvfølgelig lade ham være en del af det kommende barns liv...

Men du er nød til at mærke efter i maven for at finde ud af hvad der er rigtigt for dig...

Anmeld

25. juli 2011

Mettefpigen

Jeg synes den er svær.... Har i gået fra hinanden før hvor du er flyttet ud??.... For tænker lidt at han måske har indset at han var et Sv*n.... Men alligevel tænker jeg at du ikk skal tage ham tilbage, men det er også mere fordi at hvis du er så meget i tvivl og ikk føler at du kan tilgive ham så vil det ikk fører til noget godt hvis i begynder sammen igen.. og specielt ikk hvis i skal have barn.....

Anmeld

25. juli 2011

Lisbeth1985

Anonym11 skriver:

Min kæreste har svigtede så mange gange og har efterladt mig helt alene i graviditeten(er seks måneder henne) og vi er flyttede fra hinanden.I starten viste han ingen interesse i barnet og jeg. Det var også hans forslag jeg flyttede hvis jeg var så ulykkelig. Nu vil han pludselig være en del af det og skriver hele tiden han vil se mig og savner mig Men har svært ved at lukke ham ind og ikke lyst til at se ham da jeg er bange for det bliver det samme igen.Jeg elsker ham men har svært ved at tilgive ham for at have efterladt mig helt alene med graviditet, de økonomiske omkostninger til vores barn(han har ikke købt en eneste ting til den lille) osv. Hvordan håndtere jeg det her?Han lover guld og grønne skove nu

Det er der jo ingen, der kan svare på for dig.. Du er nødt til at mærke efter, hvad DU føler og hvad der er den rigtige beslutning for DIG og dit kommende barn.. Hvis du hele tiden vil være bange for, at han svigter dig igen, er det nok ikke det rigtige at lukke ham ind i varmen igen.. Men hvis du derimod kan se bort fra tidligere fejltagelser og synes fremtiden er lys med ham, er det måske det modsatte valg du skal tage..

Held og lykke med din beslutning

Lisbeth

Anmeld

25. juli 2011

Anonym11

Det er første gang vi er flyttede fra hinanden. Men han begyndte at ville være en del af det og vise interesse fordi jeg fortalte jeg ikke var sikker på vores forhold stod til at redde.Så frygter også han bare er sådan fordi han ikke vil have vi går fra hinanden og ikke fordi han reelt gider mig og barnet som han siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.