update på mit glædes indlæg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Dot D

Nu er det så en uge siden, at Sophus fik bleen af mandag morgen. Det er bare gået sååååååååååååååå godt, han er vildt god til at gå på toilet både for at tisse og lave pølser.

Der har været to uheld, et af hvert, men det er da enormt flot på den første uge. Er vildt stolt af ham.

Han har jo heller ikke ble på om natten, og det første han gør om morgenen, er at gå ned på toilet, så sejt

I må da lige have et "sejt" billede af Sophus her til sidst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

roenlund

Han er da bare mega sej

Anmeld

25. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare super flot og især, at han også er renlig om natten.

Vores dreng blev det for et par måneder siden, men bruger stadigvæk ble om natten og er meget våd om morgen.

Anmeld

25. juli 2011

lisesp83

Det er bare flot . Kan godt forstå, at du er stolt. SÅDAN..

Anmeld

25. juli 2011

Dot D

roenlund skriver:

Han er da bare mega sej

Synes også det er helt vildt men dejligt.

I nat har han sovet sammen med Sophie hos bedsterne, og bedstemor sagde i dag, at hun synes, det er så flot, han gik nemlig også bare selv på toilet deroppe

Anmeld

25. juli 2011

Dot D

MoarHvidovre skriver:

Det er bare super flot og især, at han også er renlig om natten.

Vores dreng blev det for et par måneder siden, men bruger stadigvæk ble om natten og er meget våd om morgen.

Det er nok også det, jeg synes er det vildeste, at gå fra at tisse meget om natten til ingenting på så kort tid. Skønt

Anmeld

25. juli 2011

Dot D

lisesp83 skriver:

Det er bare flot . Kan godt forstå, at du er stolt. SÅDAN..

Ja, vildt flot.... En meget stolt mor

Anmeld

25. juli 2011

B&J

WOW hvor er han en sej lille gut hold op man hvor må mor og far gå og danse af glæde

og sikke et super fedt billede det beviser 100% hvor sej han er og han er også super sød

Anmeld

25. juli 2011

Dot D

WOW hvor er han en sej lille gut hold op man hvor må mor og far gå og danse af glæde

og sikke et super fedt billede det beviser 100% hvor sej han er og han er også super sød

Hi hi, ja jeg danser også lidt omkring og smiler især, når jeg går forbi den lille stak med resterende bleer

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.