Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gravid20 skriver: er intra i billed 16 hvis du stadig har den ?
er intra i billed 16 hvis du stadig har den ?
Det har jeg
Sender lige en PB
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ALLE 4 NEDERDELE SÆLGES NU FOR 100 KR. INKL. PORTO !!
Simon's moar <3 skriver: Hej piger Har ryddet op i tøjskabet, og fundet en del tøj, jeg ikke bruger mere.Ved ikke hvorfor nogle af billederne vender på hovedet, har ellers prøvet at vende dem! :/ Priserne starte ved 10 kr.Køber betaler porto. Er villig til at snakke om prisen, rabat ved mængdekøb Billede 1: Hvid Blend She top. Str. S. 10 kr. SOLGT!Billede 2+3: Hvid/blå ONLY nederdel. Str. W29. 20 kr. Billede 4+5: Levis bukser. Str. 28. 130 kr. SOLGT! Billede 6+7: Blend She bukser. Str. 32. 50 kr. SOLGT! Billede 8+9: Blend She shorts. Str. 38. 30 kr. SOLGT! Billede 10+11: Lys blå ONLY nederdel. Str. 36. 20 kr. Billede 12+13: Hvid Fishbone nederdel. Str. XS. 20 kr. Billede 14+15: Mørk blå ONLY nederdel. Str. 36. 20 kr. Billede 16: Grøn satinkjole fra Paprika. Str. XL. (Helt ny, stadig med prismærke i!) 15 kr. SOLGT! Billede 17: Hvid Ichi top med huller i. Str. S. 10 kr. SOLGT! Billede 18: Mint grøn VILA t-shirt. Str. S/M. 15 kr. SOLGT!
Hej piger Har ryddet op i tøjskabet, og fundet en del tøj, jeg ikke bruger mere.Ved ikke hvorfor nogle af billederne vender på hovedet, har ellers prøvet at vende dem! :/
Priserne starte ved 10 kr.Køber betaler porto. Er villig til at snakke om prisen, rabat ved mængdekøb
Billede 1: Hvid Blend She top. Str. S. 10 kr. SOLGT!Billede 2+3: Hvid/blå ONLY nederdel. Str. W29. 20 kr. Billede 4+5: Levis bukser. Str. 28. 130 kr. SOLGT! Billede 6+7: Blend She bukser. Str. 32. 50 kr. SOLGT! Billede 8+9: Blend She shorts. Str. 38. 30 kr. SOLGT! Billede 10+11: Lys blå ONLY nederdel. Str. 36. 20 kr. Billede 12+13: Hvid Fishbone nederdel. Str. XS. 20 kr. Billede 14+15: Mørk blå ONLY nederdel. Str. 36. 20 kr. Billede 16: Grøn satinkjole fra Paprika. Str. XL. (Helt ny, stadig med prismærke i!) 15 kr. SOLGT! Billede 17: Hvid Ichi top med huller i. Str. S. 10 kr. SOLGT! Billede 18: Mint grøn VILA t-shirt. Str. S/M. 15 kr. SOLGT!
jeg er måske interesset men hvad svare str w29 & 36 til ?
najasmor skriver: jeg er måske interesset men hvad svare str w29 & 36 til ?
Ved det faktisk ikke men jeg kan evt. prøve at måle dem i omkreds hvis det er?
Simon's moar <3 skriver: Ved det faktisk ikke men jeg kan evt. prøve at måle dem i omkreds hvis det er?
jamen er det en s , m , l ?hvis du ved hvad du cirka selv bruger .
jeg er interesset i de sidste du har tilbage ,
najasmor skriver: jamen er det en s , m , l ?hvis du ved hvad du cirka selv bruger .
Vil mene det er en str. S. Brugte jeg i hvert fald, da jeg ku passe dem
Simon's moar <3 skriver: Vil mene det er en str. S. Brugte jeg i hvert fald, da jeg ku passe dem
super
SOLGT !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128