Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Jeg har lige scannet den her ind til dig - ku ik lige finde ud af at vende den, har fået ny printer/scanner .. Den krøver desværre lidt tid, men for fanden den smagte godt da vi lavede det!
Jeg har lige scannet den her ind til dig - ku ik lige finde ud af at vende den, har fået ny printer/scanner ..
Den krøver desværre lidt tid, men for fanden den smagte godt da vi lavede det!
Mmmmh, den lyder lækker!
Tak, og endnu mere tak fordi du brugte tid på at scanne det ind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moster til 15 skriver: Når vi laver det herhjemme, bruger jeg altid de breve fra Santa lucia, mener jeg det hedder. Det er dejligt nemt, og smager fantastisk
Når vi laver det herhjemme, bruger jeg altid de breve fra Santa lucia, mener jeg det hedder. Det er dejligt nemt, og smager fantastisk
Har Santa Maria breve til Tikka masala??
StephanieJ skriver: Har Santa Maria breve til Tikka masala??
Ja det var santa maria det hed, he he. Jeps de har breve til maget indisk bla massala super nemt og lækkert, og stadig hjemmelavet selvom du snyder lidt med krydderi brevet
Moster til 15 skriver: Ja det var santa maria det hed, he he. Jeps de har breve til maget indisk bla massala super nemt og lækkert, og stadig hjemmelavet selvom du snyder lidt med krydderi brevet
http://www.santamaria.dk/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=1&p=p3c2&c=3&s=3&co=2&id=331
Men kommer der så også sovs?
Ja der skal bruges MANGE krydderier Har fundet en side med 10 breve for 100 kr. så er det ikke så slemt
SKAL ingefær og koriander være friske?
StephanieJ skriver: Men kommer der så også sovs? Ja der skal bruges MANGE krydderier Har fundet en side med 10 breve for 100 kr. så er det ikke så slemt
Ja sovsen kommer når der blandes creme fraice i retten
Jeg plejer så også at servere både ananas og peberfrugter til ved siden af...
Moster til 15 skriver: http://www.santamaria.dk/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=1&p=p3c2&c=3&s=3&co=2&id=331
Coool, den må da også prøves
Thanks Fåes det i føtex osv.?
Moster til 15 skriver: Ja sovsen kommer når der blandes creme fraice i retten Jeg plejer så også at servere både ananas og peberfrugter til ved siden af...
Mmh, tak
StephanieJ skriver: SKAL ingefær og koriander være friske?
Selvtak! havde ikke prøvet scanneren før, så det var perfekt ..
Vi bruger alt frisk ingefær - men koriander har vi i pulverform eller hva det hedder.. der kan man sagtens snyde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128