Sexlyst og tvivl om pb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Det skal du også, det bliver dit livs oplevelse  Har det ihvertfald været, og er, for mig

Dejligt at høre. Så kan jeg godt "overse" tvivlen igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Dejligt at høre. Så kan jeg godt "overse" tvivlen igen..

Ja det er stort at blive mor (og far)  Nogle elsker barnet lige fra det kommer ud, mens der for andre går nogle måneder, for andre igen går der længere tid. De fleste er glade og har det godt efter fødslen, selvfølgelig med tvivl om hvad man nu skal gøre, hvad barnets gråd og andre signaler betyder osv. Men der er altså også nogle som får det rigtig dårligt eller som ikke oplever den lykkerus, som de havde håbet på og regnet med.

Så jeg vil bare forberede dig på, at man ikke aner hvordan det er før man selv står i det - og at alle reaktioner er normale!

Mange knus

Anmeld

26. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er stort at blive mor (og far)  Nogle elsker barnet lige fra det kommer ud, mens der for andre går nogle måneder, for andre igen går der længere tid. De fleste er glade og har det godt efter fødslen, selvfølgelig med tvivl om hvad man nu skal gøre, hvad barnets gråd og andre signaler betyder osv. Men der er altså også nogle som får det rigtig dårligt eller som ikke oplever den lykkerus, som de havde håbet på og regnet med.

Så jeg vil bare forberede dig på, at man ikke aner hvordan det er før man selv står i det - og at alle reaktioner er normale!

Mange knus

Det er bestemt noget der har været med i overvejelserne. Jeg ved godt alt ikke er lykkerus med det samme, og at det kan tage tid. Alt er nyt og man skal vænne sig til det hele. Nogen kommer hurtig ind i rollen, for andre tager det lidt tid.

Men tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.