Baby 9 mdr. vugges i søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Georgia

Nu kommer tiden hvos min søn på 9-10 mdr. skal starte i dp, men jeg har hidtil gevet ham selv og Jeg den dårlige vane at vugge ham i søvn i barnevognen. Der må være andre som har stået i samme situation, hvad har i gjort? Vi kan jo ikke forlange at dp'mor vugger i søvne.. Selvfølgelig ikke!
Han ligger og skaber sig, sparker overlærrede, fluenet og det  hele af.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

LBK

Georgia skriver:

Nu kommer tiden hvos min søn på 9-10 mdr. skal starte i dp, men jeg har hidtil gevet ham selv og Jeg den dårlige vane at vugge ham i søvn i barnevognen. Der må være andre som har stået i samme situation, hvad har i gjort? Vi kan jo ikke forlange at dp'mor vugger i søvne.. Selvfølgelig ikke!

Knus

Jeg har PRÆSIC det samme problem... Så vil gerne lige være med på en lytter

Anmeld

25. juli 2011

Nettemor

Georgia skriver:

Knus

jeg havde en veninde som altid gik med sin søn i barnevognen indtil han sov. det fortalte hun jo til dp og det var ikke noget problem. dp lærte hurtig drengen at det skulle han ikke hos hende.. tror det tog en uge. efter max 2 uger kunne de også bare lægge ham ud derhjemme uden at gå med ham..

Anmeld

25. juli 2011

Georgia

nettemor skriver:

jeg havde en veninde som altid gik med sin søn i barnevognen indtil han sov. det fortalte hun jo til dp og det var ikke noget problem. dp lærte hurtig drengen at det skulle han ikke hos hende.. tror det tog en uge. efter max 2 uger kunne de også bare lægge ham ud derhjemme uden at gå med ham..

Lyder som en rigtig sør dp'mor. Ved ikke om min ville gøre det samme.
Vil rigtig gerne have 'styr på det' inden start, så jeg kan tage derfra med god samvittighed

Knus

Anmeld

25. juli 2011

ZamanogDania

Min datter kunne heller ikke falde i søvn uden man vugget den. Det fortalt jeg dp. hun sagde jeg kan lige vugge den i starten så skal hun nok lære at sove selv. Vupti efter en uges tid sov hun uden man vugget hende. Måske det kommer det os til at gå sådan med ham.

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Vi gjorde det samme Gør vi så ikke ved næste barn

I DP vænnede de ham hurtigt til at sove uden at skulle vugges, og han var også så træt, af alle de nye indtryk, at han faldt hurtigt i søvn

Anmeld

25. juli 2011

Georgia

L_K skriver:

Jeg har PRÆSIC det samme problem... Så vil gerne lige være med på en lytter

Kan huske, at jeg med mit første barn bare lod hende lægge og skabe sig lidt. Det hjalp hurtigt - og vupti efter få dage var hun van til det. Ham her kaster bare alt fra sig og smider med tingene

Anmeld

25. juli 2011

Nettemor

Georgia skriver:

Lyder som en rigtig sør dp'mor. Ved ikke om min ville gøre det samme.
Vil rigtig gerne have 'styr på det' inden start, så jeg kan tage derfra med god samvittighed

Knus

hvis jeg var dig så ville jeg når jeg putter i barnevognen stille og roligt vænne ham  til at der ikke bliver vugget. starte med at vugge som du plejer og så stoppe inden han falder helt i søvn. og langsomt vugge mindre og mindre.. det kan være en kamp men det virker..

Anmeld

25. juli 2011

Georgia

Nessie skriver:

Vi gjorde det samme Gør vi så ikke ved næste barn

I DP vænnede de ham hurtigt til at sove uden at skulle vugges, og han var også så træt, af alle de nye indtryk, at han faldt hurtigt i søvn

Præcis. Vi gjorde det så ikke med første barn. Men fordi min søn havde hold i nakken de tre første mdr. - så ville ve bare gøre alt man kunne gøre, for ikke at have alt det skrigen og for at gøre ham det bedste. Så er det jo bare lige at komme af med vanen igen

Knus

Anmeld

25. juli 2011

LBK

Georgia skriver:

Kan huske, at jeg med mit første barn bare lod hende lægge og skabe sig lidt. Det hjalp hurtigt - og vupti efter få dage var hun van til det. Ham her kaster bare alt fra sig og smider med tingene

Min datter ligger og sparker alt af sig, smider med sutten, klynker/skriger, og rejser sig op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.