Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi havde en god samtale idag. vi får et nyt forsøg mod betaling, så vi har stadig 2 friske tilbage. og de ændre protokolen for rugeperioden næste gang. jeg får tilført ekstra HCG og skal have hjertemagnyler. men bedst af alt, vi kan allerede tilmelde os ved mens nu her. WEEEEEEEEEEEEEEEE... vi er snart igang igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
for en snarlig vellykket graviditet så du ved denne tid næste år sidder med en lille guldklump i dine arme!!
Det var godt. Så sker der snart noget igen.
Sig til når det er til at Så skal der godt nok krydses alt hvad der kan
hvor er det dejlig at i allerede kan komme igang igen.
Håber det går godt denne her gang
Ihh, det var da bare en fantastisk samtale! Fedt at I fik så mnage ting, som I gerne ville have. Så håber jeg og for, at næste forsøg går rigtig godt!
ønskebarn74 skriver: vi havde en god samtale idag. vi får et nyt forsøg mod betaling, så vi har stadig 2 friske tilbage. og de ændre protokolen for rugeperioden næste gang. jeg får tilført ekstra HCG og skal have hjertemagnyler. men bedst af alt, vi kan allerede tilmelde os ved mens nu her. WEEEEEEEEEEEEEEEE... vi er snart igang igen...
Weeeeeee, jubiiiiiiiiiiiiiiii, hurraaaaaaaa!!
Endelig noget meget velfortjent medgang til jer - VIDUNDERLIGT
Hvor er det dog dejligt, I fortjener det så meget! Krydser alt hvad krydses kan for jer!
Lykke til
Hvor dejligt for jer
Hvor er jeg bare glad for at høre det søde Ihhh håber virkelig det lykkes som det skal denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128