Update på Scanning/Samtale efter SA på OUH...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

ønskebørn74

vi havde en god samtale idag. vi får et nyt forsøg mod betaling, så vi har stadig 2 friske tilbage. og de ændre protokolen for rugeperioden næste gang. jeg får tilført ekstra HCG og skal have hjertemagnyler. men bedst af alt, vi kan allerede tilmelde os ved mens nu her. WEEEEEEEEEEEEEEEE... vi er snart igang igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Nettemor

for en snarlig vellykket graviditet så du ved denne tid næste år sidder med en lille guldklump i dine arme!!

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Det var godt. Så sker der snart noget igen.

Sig til når det er til at Så skal der godt nok krydses alt hvad der kan

Anmeld

25. juli 2011

SaNiNa

hvor er det dejlig at i allerede kan komme igang igen.

Håber det går godt denne her gang

Anmeld

25. juli 2011

Putomanen

Ihh, det var da bare en fantastisk samtale! Fedt at I fik så mnage ting, som I gerne ville have. Så håber jeg og  for, at næste forsøg går rigtig godt!

Anmeld

25. juli 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

vi havde en god samtale idag. vi får et nyt forsøg mod betaling, så vi har stadig 2 friske tilbage. og de ændre protokolen for rugeperioden næste gang. jeg får tilført ekstra HCG og skal have hjertemagnyler. men bedst af alt, vi kan allerede tilmelde os ved mens nu her. WEEEEEEEEEEEEEEEE... vi er snart igang igen...

Weeeeeee, jubiiiiiiiiiiiiiiii, hurraaaaaaaa!!

Endelig noget meget velfortjent medgang til jer - VIDUNDERLIGT

Anmeld

25. juli 2011

Savannah

Hvor er det dog dejligt, I fortjener det så meget! Krydser alt hvad krydses kan for jer!

Lykke til

Anmeld

25. juli 2011

Wimmie

ønskebarn74 skriver:

Hvor dejligt for jer

Anmeld

25. juli 2011

Leonora

SÅDAN søde dig....NU er heldet med jer kan jeg mærke

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

Hvor er jeg bare glad for at høre det søde Ihhh håber virkelig det lykkes som det skal denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.