Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den første tand kom... Jubiiii Mor her er SÅ stolt. Min lille Emmelie (næsten 8 måneder) har fået sin første tand i undermunden.
Klap klap.
bare et lille jubelbrøl herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L_K skriver: Den første tand kom... Jubiiii Mor her er SÅ stolt. Min lille Emmelie (næsten 8 måneder) har fået sin første tand i undermunden. Klap klap. bare et lille jubelbrøl herfra
Ingen der vil dele min glæde med mig
JOHOOOW!!! Tillykke med den nye tand!!!
Glæder mig selv til den dag Silas får sin
Ihhh hvor dejligt Kan godt forsstå du er super stolt Her fik vores Nikita sine første 2 tænder for lidt over en måned siden hehe.. Tror der er flere på vej men er ikke sikker Jubler osse hver gang hun smiler når man kan se de to tænder hehe... Dejligt når de ligner børn lidt mere i stedet for babyer hehe.. Hvornår blev hun født?
Åh hvor skønt! Sikke en smuk pige du har!
L_K skriver: Ingen der vil dele min glæde med mig
Jooohooow! Stort tillykke med den første tand Det er lidt stort, når det er den første bisse
JAAAA den første tand hvor er det bare sejt.. det er en rigtigt stor ting
Fru.F.O.N.2011 skriver: Ihhh hvor dejligt Kan godt forsstå du er super stolt Her fik vores Nikita sine første 2 tænder for lidt over en måned siden hehe.. Tror der er flere på vej men er ikke sikker Jubler osse hver gang hun smiler når man kan se de to tænder hehe... Dejligt når de ligner børn lidt mere i stedet for babyer hehe.. Hvornår blev hun født?
Hun er fra den 3. december. Og vi har ventet så længe på den første tand....
ihhhh takker Man bliver altså bare en stolt mor. Det er et nyt kapitel...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128