Min smukke skat i jylland :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Loa

Tina&Martin skriver:

HAHA, fantastisk med Råbjerg mile, er selv helt tosset med at komme der, minus i blæsevejr.
Håber ikke hun tog for meget sand med retur

Arhmen hun syntes bare det var SÅÅÅÅ fantastisk og hun gravede rundt i sandet som en hund
Hver gang jeg tog hende i hånden for at gå, tog hun ét skridt og stoppede så og bukkede sig ned og tog en håndfuld sand og viste mig

Jo da vi fik en smule med hjem..... Og klog som jeg er, tænkte jeg slet ikke over det da jeg tog skoene af hende i bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Loa

sandorff skriver:

jov jov da, JEG kunne altså godt se det var jylland...!

super billeder afhende...

Kunne du det? Sejt

Og tak

Anmeld

25. juli 2011

2babygirls

Loa skriver:

Arhmen hun syntes bare det var SÅÅÅÅ fantastisk og hun gravede rundt i sandet som en hund
Hver gang jeg tog hende i hånden for at gå, tog hun ét skridt og stoppede så og bukkede sig ned og tog en håndfuld sand og viste mig

Jo da vi fik en smule med hjem..... Og klog som jeg er, tænkte jeg slet ikke over det da jeg tog skoene af hende i bilen

HA HA HA HA HA, genialt altså!!!

At være barn er da bare fantastisk!!!
Men så må farmand da bare lige frem med støvsugeren

Anmeld

25. juli 2011

Loa

Tina&Martin skriver:

HA HA HA HA HA, genialt altså!!!

At være barn er da bare fantastisk!!!
Men så må farmand da bare lige frem med støvsugeren

Hehe ja, selvom han nu mente det var min skyld.... Men hey, jeg kan godt leve med sand i bilen, kan han ikke, må han støvsuge

Ja det må bare være en befrielse at være så uskyldig og bare gøre lige præcis det man føler for...... Når man får lov

Anmeld

25. juli 2011

2babygirls

Loa skriver:

Hehe ja, selvom han nu mente det var min skyld.... Men hey, jeg kan godt leve med sand i bilen, kan han ikke, må han støvsuge

Ja det må bare være en befrielse at være så uskyldig og bare gøre lige præcis det man føler for...... Når man får lov

Nemlig... Bare fornøjelsen i at prøve nye ting, det er en ære at se som forældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.