Jeg fik jo en meddelse for 14 dage siden om, at der var en plads til Cajsa hos en dagplejer, fra d.1/8.. Jeg havde inden da snakket med pladsanvisningen om, at det var vigtigt at der var en plads, fra den dag, da hun har brug for en lang indkøring, og jeg selv skal starte i skole d.19.. Jamen det var da godt jeg havde ringet og sagt det, så de vidste det, osv osv osv, og det ville hun da lige notere..
Så ringer jeg til dagplejekonsulenten idag, for at høre omkring opstartsmøde, da der jo kun er en uge til, og får beskeden, at dp har ferie til d.15??
Så snakkede hun om, at der jo var plads i hendes gamle dp, hvor hun evt kunne være som gæstebarn, indtil d.15, men det er jo ikke pasning vi har brug for fra d.1, det er en lang indkøring 
Men det må vi jo bare få til at fungere.. Ved endnu ikke, hvad manden skal fra d.2 august, så han kan nok, måske, håber jeg, overtage indkøringen når jeg selv starter..
Men det var ikke lige den besked jeg havde regnet med at få idag, især ikke, når der på mit papir står d .1/8 og ikke d .15/8!
Årh tud 
Anmeld