Stjerne eller nisse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du Nisse eller Stjerne i toppen af dit juletræ???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.177 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. december 2008

Bamseboet :D

Hvad har du i toppen af dit juletræ??

vi har altid haft en nisse ... ( skal nok lige få taget et billede af ham på træet.. )
-vi har fået en ny nisse i år, men han kommer ikke på træet før den gamle er slidt HELT op

Kan I alle have en rigtig go jul sammen med jeres familier.

jule knus fra Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2008

Diana...

vi har en stjerne, jeg vidste ikke man kunne få nisser til at sætte op hvor sødt.

rigtig god jul

Anmeld

24. december 2008

Diana/Claus skriver:

vi har en stjerne, jeg vidste ikke man kunne få nisser til at sætte op hvor sødt.

rigtig god jul

jeg mener at min moar har købt vores nye nisse på frilandsmuseet ved lyngby. På min moars jule træ der hænger en nisse, hun selv har syet, men vores er sådanne en pap nisse, der sidder og spiser grød, mens katten står ved siden af

Anmeld

24. december 2008

Diana...

Bamseboet :D skriver:

jeg mener at min moar har købt vores nye nisse på frilandsmuseet ved lyngby. På min moars jule træ der hænger en nisse, hun selv har syet, men vores er sådanne en pap nisse, der sidder og spiser grød, mens katten står ved siden af

hvor sødt

Anmeld

24. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

rigtig god jul

jeg stemte stjerne.. men har faktisk også en engel til toppen.. har heller ikk set man kan få nisser... men sikkert vildt sødt

Anmeld

24. december 2008

Mette+Mathias

Vi har en stjerne, og jeg kunne aldrig finde på at vælge andet, da stjernen jo symboliserer stjernen over Bethlehem, og det er jo derfor vi fejrer jul

Anmeld

24. december 2008

Diana...

mette moren skriver:

jeg stemte stjerne.. men har faktisk også en engel til toppen.. har heller ikk set man kan få nisser... men sikkert vildt sødt

Ja engle har jeg set nogen ha og det helt vild fint

Anmeld

24. december 2008

Mette+Mathias skriver:

Vi har en stjerne, og jeg kunne aldrig finde på at vælge andet, da stjernen jo symboliserer stjernen over Bethlehem, og det er jo derfor vi fejrer jul

vi er ikke kristne her hjemme,
så vi har altid haft nissen i toppen.
Julen er hygge og samvær med familien.

Her i huset er det nisserne der skal være velkommende... vi giver også nissen risengrød...

Anmeld

24. december 2008

Mette+Mathias

Bamseboet :D skriver:

vi er ikke kristne her hjemme,
så vi har altid haft nissen i toppen.
Julen er hygge og samvær med familien.

Her i huset er det nisserne der skal være velkommende... vi giver også nissen risengrød...

Ja, julen er hygge og samvær med familien, men det er ikke DERFOR vi holder jul, - hyggen er bare en bonus!

Vi er heller ikke specielt kristne hjemme hos os, men vores børn er døbt, vi er gift og vi er også medlemmer af folkekirken (men kommer kun i kirken når vi er inviterede), - men det ER jo pga. Jesu fødsel af man holder jul, - men det er der vist rigtig mange som glemmer.

Hvis man ikke er kristen er der jo ingen grund til at fejre dagen, så kan man lige så godt hygge den 16. januar eller en anden dag.

Man kan da også sagtens give nissen risengrød, selvom man er kristen, - det ene udelukker vel ikke det andet?

Anmeld

24. december 2008

Miamaja

her har vi altid haft en stjerne i mit barndomshjem saa det SKAL vare en stjerne paa toppen frem over synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.