Min stakkels lille dreng :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.215 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse har haft ondt i maven nogle dage, og har ikke haft afføring. I går lavede han nogle små hårde knolde, men ellers er der ikke sket noget som helst. I dag begyndte han at græde fordi han havde ondt i maven, og jeg nåede lige at løfte ham op til håndvasken inden han kastede op. Det har han så gjort hele aftenen, og da der kom afføring i, ringede vi til lægevagten. Det er godt nok ikke nemt at få afføringsmiddel i en dreng, som ikke kan holde noget i sig Men nu skal han have Movikol junior i dag og i morgen, og hvis der ikke er kommet gang i det hele, skal vi have nogle stikpiller.

Øv for fanden Jeg håber virkelig at der kommer gang i det hele i morgen, for det er så synd for ham. Kan slet ikke hold ud at tænke på at jeg skal på arbejde i overmorgen, hvis han stadig har det dårligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2008

Stumpen

Uha, det lyder bestemt ikke rart.. Stakkels lille fyr ;O/ Mathilde har også perioder med hård mave, men vi har dog aldrig oplevet at hun har kastet det op, men har dog hørt at det kan lade sig gøre.. Jeg håber virkeligt at det hjælper på ham meget hurtigt.. Jeg troede egentlig at de ville have hevet sådan en bette gut ind på sygehuset og give ham en stikpille, for at få det værste ud med det samme og så tage den derfra..
Rigtig god bering, hvor jeg føler med ham...
Håber at I får en glædelig jul og en god ble MEGET snart ;O)
Qnus Anja..

Anmeld

23. december 2008

twinboys

Åhh lille pus... Av av av, kender til det... Vi har selv drenge der til dagligt får movicol junior... Alexander for at han oftere kommer af med det, for han samler det til kæmpe store ål, som knap kan være i toilettet... Og ja Oliver han får så ondt i maven og tør ikke give slip på det... Men han laver hver dag på toilettet, fordi han får det hver dag... Så hver morgen efter morgenmaden, kommer han af med det... Alexander er oftere på toilet nu...

Håber snart at der kommer noget ud af den rigtige ende...

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

Stumpen

Jeanne skriver:

Jesse har haft ondt i maven nogle dage, og har ikke haft afføring. I går lavede han nogle små hårde knolde, men ellers er der ikke sket noget som helst. I dag begyndte han at græde fordi han havde ondt i maven, og jeg nåede lige at løfte ham op til håndvasken inden han kastede op. Det har han så gjort hele aftenen, og da der kom afføring i, ringede vi til lægevagten. Det er godt nok ikke nemt at få afføringsmiddel i en dreng, som ikke kan holde noget i sig Men nu skal han have Movikol junior i dag og i morgen, og hvis der ikke er kommet gang i det hele, skal vi have nogle stikpiller.

Øv for fanden Jeg håber virkelig at der kommer gang i det hele i morgen, for det er så synd for ham. Kan slet ikke hold ud at tænke på at jeg skal på arbejde i overmorgen, hvis han stadig har det dårligt.

Hvordan går det med den bette mand??
Qnus Anja..

Anmeld

30. december 2008

twinboys

Jeanne skriver:

Ja hvordan går det med ham...????

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
twinboys skriver:

Ja hvordan går det med ham...????

Majbritt

Det går frem af - gudskelov. Movicolen virkede ikke, og da han så helt holdt op med at drikke, måtte vi et smut omkring vagtlægen. Efter 12 timers nattesøvn, stod vi op til en helt tør ble, og vagtlægen truede os med indlæggelse Men vi fik en chance med Microlax, og det satte en smule gang i systemet efter 2 omgange. Nu er han ved at vende tilbage til sit gamle jeg, og spiser og drikker igen. Han skal have Movicol i 1 uge, for så at holde en pause. Det er en daglig vurdering, og jeg håber at han er helt klar igen på tirsdag.

Og tak fordi i spurgte

og godt nytår

Anmeld

30. december 2008

twinboys

Jeanne skriver:

Det går frem af - gudskelov. Movicolen virkede ikke, og da han så helt holdt op med at drikke, måtte vi et smut omkring vagtlægen. Efter 12 timers nattesøvn, stod vi op til en helt tør ble, og vagtlægen truede os med indlæggelse Men vi fik en chance med Microlax, og det satte en smule gang i systemet efter 2 omgange. Nu er han ved at vende tilbage til sit gamle jeg, og spiser og drikker igen. Han skal have Movicol i 1 uge, for så at holde en pause. Det er en daglig vurdering, og jeg håber at han er helt klar igen på tirsdag.

Og tak fordi i spurgte

og godt nytår

Åhhh dejligt at høre... Så godt han er ved at være sig selv igen...
Vi bruger movicol junior dagligt her...

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

Mormilla

Har du prøvet at gi ham svesker, kiwi, appelsin og færskner???
Jeg laver en frugt mos ud af alle sammen, det kan sætte gang i maven hos os

Anmeld

30. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mormilla skriver:

Har du prøvet at gi ham svesker, kiwi, appelsin og færskner???
Jeg laver en frugt mos ud af alle sammen, det kan sætte gang i maven hos os

Vi kunne ikke få ham til at spise eller drikke noget som helst. Hele den 24 bestod hans kost af ½ rundstykke og det var alt Han plejer at få diarre af vindruer, men nej - ikke i denne omgang. Bare en masse gråd efterfulgt af "av min mave"

Anmeld

30. december 2008

Mormilla

Jeanne skriver:

Vi kunne ikke få ham til at spise eller drikke noget som helst. Hele den 24 bestod hans kost af ½ rundstykke og det var alt Han plejer at få diarre af vindruer, men nej - ikke i denne omgang. Bare en masse gråd efterfulgt af "av min mave"

Ej hvor synd!!! Håber at han`s mave kommer iorden igen!!! Det er jo os svært at spise noget, når der ikke kommer noget ud...

Min læge sagde at jeg skulle bruge et termometer, hvis det var slemt. Det gjorde jeg et par gange, når han ikke havde gjort noget i et stykke tid. Når det så var kommet ud kunne han spise igen Og så var han en meget glad lille dreng
Skal lige siges at jeg var ikke glad for at gøre det, men kunne heller ikke holde ud at se ham ha ondt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.