Det er bare lort det hele!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg fortalte jo min nu eks fyr igår at det var slut imellem os og nu kommer han så og siger at han havde bestilt tid til at kigge på ny lejlighed på torsdag.. Det er vel og mærke uden St spørge mig om jeg havde tid..

Han spiller så meget på min samvittighed at det halve kunne være nok.. Hjælp mig med råd til St lukke af for det.. Jeg kan simpelthen ikke holde det ud og får det rigtig rigtig dårlig med mig selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Dot D

Sådan et fjols, ja undskyld udtrykket, men det kan han da ikke være bekendt.

Har du ferie? For så ville jeg da lige fordufte et par dage, måske besøge en gammel ven/veninde langt væk, så der ikke lige er risiko for, at han står og banker på og vil have dig med..

Ellers vær standhaftig, og ikke lade ham manipulere med dig.

for at det går.....

Anmeld

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg fortalte jo min nu eks fyr igår at det var slut imellem os og nu kommer han så og siger at han havde bestilt tid til at kigge på ny lejlighed på torsdag.. Det er vel og mærke uden St spørge mig om jeg havde tid..

Han spiller så meget på min samvittighed at det halve kunne være nok.. Hjælp mig med råd til St lukke af for det.. Jeg kan simpelthen ikke holde det ud og får det rigtig rigtig dårlig med mig selv..

Sig god fornøjelse, og så hav en anden aftale så han ikke kan hive dig med. 

Anmeld

24. juli 2011

Hasselnødden

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Sådan et fjols, ja undskyld udtrykket, men det kan han da ikke være bekendt.

Har du ferie? For så ville jeg da lige fordufte et par dage, måske besøge en gammel ven/veninde langt væk, så der ikke lige er risiko for, at han står og banker på og vil have dig med..

Ellers vær standhaftig, og ikke lade ham manipulere med dig.

for at det går.....

Vi bor heldigvis med tilpas stor afstand så han ikke bare lige kan komme forbi..

Men det betyder os at jeg er nødt til at være i lejlighed med ham indtil imorgen fordi jeg først kunne hente mine ting ved ham her til aften og togene kører selvfølgelig ikke mere her hvor han bor så skal høre på ham til imorgen..

Må sørge for at få en masse aftaler i stand så jeg har noget at give mig til

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det regner jeg ogaå med at gøre..

Men hvad fanden tænker han os på bare at bestille en tid ved mægleren uden at snakke med mig først!!

Anmeld

24. juli 2011

Dot D

Anonym skriver:

Vi bor heldigvis med tilpas stor afstand så han ikke bare lige kan komme forbi..

Men det betyder os at jeg er nødt til at være i lejlighed med ham indtil imorgen fordi jeg først kunne hente mine ting ved ham her til aften og togene kører selvfølgelig ikke mere her hvor han bor så skal høre på ham til imorgen..

Må sørge for at få en masse aftaler i stand så jeg har noget at give mig til

Du må få en pludselig hovedpine og gå i seng OG stå sent op....

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Du må få en pludselig hovedpine og gå i seng OG stå sent op....

Gider jo ikke dele seng med ham.. Regner med bare at falde i søvn på sofaen lige pludselig og så stå op imorgen og hoppe på toget med det samme

Anmeld

24. juli 2011

Dot D

Anonym skriver:

Gider jo ikke dele seng med ham.. Regner med bare at falde i søvn på sofaen lige pludselig og så stå op imorgen og hoppe på toget med det samme

God idé....

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

God idé....

Ja det håber jeg da at det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.