Gift i det fri (udenfor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

JuelZ

Ja piger, jeg vil selv gerne giftes i det fri når tiden kommer... men ved ikke om det skal være i skoven, på stranden eller noget.. så Piger, kom med jeres billeder og fortællinger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Hasselnødden

Tina-Hansen skriver:

Ja piger, jeg vil selv gerne giftes i det fri når tiden kommer... men ved ikke om det skal være i skoven, på stranden eller noget.. så Piger, kom med jeres billeder og fortællinger??

Min tråd fra vores bryllup :

https://www.baby.dk/debat/119116pi1/bryllup/billedstorm-fra-vores-bryllup-2--juni-2011.aspx 

Anmeld

27. juli 2011

sandorff

Tina-Hansen skriver:

uh uh, helle for at lave bryllupskagen...

Anmeld

27. juli 2011

Buckley

Vi blev viet i en skov en lidt grå efterårsdag, men skoven var så smuk. Efter der tog vi hen i et lokale vi havde lånt og holdte delvist reception og festen der. Det var den mest fantastiske og eventyrlige dag, og jeg havde gummistøvler på i skoven, he he

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2011

Hasselnødden

Vi blev viet i en skov en lidt grå efterårsdag, men skoven var så smuk. Efter der tog vi hen i et lokale vi havde lånt og holdte delvist reception og festen der. Det var den mest fantastiske og eventyrlige dag, og jeg havde gummistøvler på i skoven, he he

Fantastisk dejlige billeder! Hjerteligt stort tillykke

Anmeld

27. juli 2011

JuelZ

Moster til 15 skriver:

Se det er sådan et bryllup jeg vil have

Anmeld

30. juli 2011

Wimmie

Vores "friluftsbryllup" blev holdt ved noget der hedder Gammelrøj i Kolding. Det er en stor fin gård med riddersal og hyggelige omgivelser - bakker og skov. Vores familier havde pyntet en pavillion og vejret var helt perfekt - det var den 1. august 2009 (uha, har jo bryllupsdag på mandag   ):

Lidt stemningsbilleder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.