Ugle Kage til Navngivning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

ZamanogDania

MetteS81 skriver:

Hov nej, kan jo se at du studerer, og at kagerne er din hobby...det gør det jo bare endnu mere imponerende!

Ja du har læst rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

ZamanogDania

WishForaMiracle skriver:

Hold da op hvor er den flot

Tak

Anmeld

24. juli 2011

ZamanogDania

isabellamor skriver:

og den blev spist rub og stub.....  

tak for den flotte kage endnu engang

Det var så lidt søde. Du er bare så sød især når man ser dig i virkeligheden. Du har sådan et sødt ansigt

Anmeld

24. juli 2011

MetteS81

ZamanogDania skriver:

Tusind tak skal du hav. har lig læst din kompliment til min mand. Han er nemlig os stolt af mig

Nej jeg er ikke konditor hehe. Startet på min hobby den 17 februar.

Det kan jeg godt forstå han er!!! Synes også det er utroligt at du "først" er startet d. 17 feb og allerede kan lave det så professionelt...det hele er bare så flot lavet, og figurerne og blomsterne - jeg kan slet ik forstå hvordan du kan lave dem så perfekte...masser af  til dig!

Uuuuh, hvor kunne du tjene penge på det...medmindre du selvfølgelig allerede gør det

Anmeld

24. juli 2011

Isabella_mor

ZamanogDania skriver:

Det var så lidt søde. Du er bare så sød især når man ser dig i virkeligheden. Du har sådan et sødt ansigt

tak

Anmeld

24. juli 2011

ZamanogDania

MetteS81 skriver:

Det kan jeg godt forstå han er!!! Synes også det er utroligt at du "først" er startet d. 17 feb og allerede kan lave det så professionelt...det hele er bare så flot lavet, og figurerne og blomsterne - jeg kan slet ik forstå hvordan du kan lave dem så perfekte...masser af  til dig!

Uuuuh, hvor kunne du tjene penge på det...medmindre du selvfølgelig allerede gør det

Heheh hvor er du sød. det er faktisk ikke for pengens skyld jeg laver dem. elsker at lave dem. så de kager er lavet med kærlighed. Jeg må jo lave dem til andre, for min familie kan ikke spise af mine kager mere, de får alt for meget hehe

Anmeld

24. juli 2011

MetteS81

ZamanogDania skriver:

Heheh hvor er du sød. det er faktisk ikke for pengens skyld jeg laver dem. elsker at lave dem. så de kager er lavet med kærlighed. Jeg må jo lave dem til andre, for min familie kan ikke spise af mine kager mere, de får alt for meget hehe

Haha, det kunne jeg godt forestille mig  Godt du har baby.dk så, så du kan få lavet nogle kager til mødrene og babyerne herinde!

Anmeld

24. juli 2011

Mi

Hvor er den altså flot

Anmeld

24. juli 2011

ZamanogDania

MetteS81 skriver:

Haha, det kunne jeg godt forestille mig  Godt du har baby.dk så, så du kan få lavet nogle kager til mødrene og babyerne herinde!

Jamen jeg er os meget glad for baby der er jo rigtig mange søde damer her

Anmeld

24. juli 2011

ZamanogDania

Mi skriver:

Hvor er den altså flot

taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.