Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MetteS81 skriver: Hov nej, kan jo se at du studerer, og at kagerne er din hobby...det gør det jo bare endnu mere imponerende!
Hov nej, kan jo se at du studerer, og at kagerne er din hobby...det gør det jo bare endnu mere imponerende!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WishForaMiracle skriver: Hold da op hvor er den flot
Hold da op hvor er den flot
isabellamor skriver: og den blev spist rub og stub..... tak for den flotte kage endnu engang
og den blev spist rub og stub.....
tak for den flotte kage endnu engang
ZamanogDania skriver: Tusind tak skal du hav. har lig læst din kompliment til min mand. Han er nemlig os stolt af migNej jeg er ikke konditor hehe. Startet på min hobby den 17 februar.
Tusind tak skal du hav. har lig læst din kompliment til min mand. Han er nemlig os stolt af migNej jeg er ikke konditor hehe. Startet på min hobby den 17 februar.
Det kan jeg godt forstå han er!!! Synes også det er utroligt at du "først" er startet d. 17 feb og allerede kan lave det så professionelt...det hele er bare så flot lavet, og figurerne og blomsterne - jeg kan slet ik forstå hvordan du kan lave dem så perfekte...masser af til dig!
Uuuuh, hvor kunne du tjene penge på det...medmindre du selvfølgelig allerede gør det
ZamanogDania skriver: Det var så lidt søde. Du er bare så sød især når man ser dig i virkeligheden. Du har sådan et sødt ansigt
Det var så lidt søde. Du er bare så sød især når man ser dig i virkeligheden. Du har sådan et sødt ansigt
tak
MetteS81 skriver: Det kan jeg godt forstå han er!!! Synes også det er utroligt at du "først" er startet d. 17 feb og allerede kan lave det så professionelt...det hele er bare så flot lavet, og figurerne og blomsterne - jeg kan slet ik forstå hvordan du kan lave dem så perfekte...masser af til dig! Uuuuh, hvor kunne du tjene penge på det...medmindre du selvfølgelig allerede gør det
ZamanogDania skriver: Heheh hvor er du sød. det er faktisk ikke for pengens skyld jeg laver dem. elsker at lave dem. så de kager er lavet med kærlighed. Jeg må jo lave dem til andre, for min familie kan ikke spise af mine kager mere, de får alt for meget hehe
Heheh hvor er du sød. det er faktisk ikke for pengens skyld jeg laver dem. elsker at lave dem. så de kager er lavet med kærlighed. Jeg må jo lave dem til andre, for min familie kan ikke spise af mine kager mere, de får alt for meget hehe
Haha, det kunne jeg godt forestille mig Godt du har baby.dk så, så du kan få lavet nogle kager til mødrene og babyerne herinde!
Hvor er den altså flot
MetteS81 skriver: Haha, det kunne jeg godt forestille mig Godt du har baby.dk så, så du kan få lavet nogle kager til mødrene og babyerne herinde!
Mi skriver: Hvor er den altså flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128