Hånd og fod :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Muhmi

Så fik jeg malet lidt, både lærred og på Silas

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

B&J

Hvor er det super sødt og et dejligt minde

Anmeld

24. juli 2011

Muhmi

B&J skriver:

Hvor er det super sødt og et dejligt minde

Tak skal du have og ja, de bliver sjove at se tilbage på når vi bliver gamle og Silas bliver stor

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Muhmi skriver:

Tak skal du have og ja, de bliver sjove at se tilbage på når vi bliver gamle og Silas bliver stor

Jaa nemlig.. eller når de er lidt større de forstår at så lille en fod og hånd har jeg haft såå sødt

Anmeld

24. juli 2011

Muhmi

B&J skriver:

Jaa nemlig.. eller når de er lidt større de forstår at så lille en fod og hånd har jeg haft såå sødt

Ja og jeg har tænkt mig at gøre det sådan, hvert kvartal indtil han bliver et år og så derefter med et års mellemrum Vores stue bliver propfyldt Tror det bliver sjovt når han som atten årig bare har at plante sin str. 46 på et lærrede for mor haha

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Muhmi skriver:

Ja og jeg har tænkt mig at gøre det sådan, hvert kvartal indtil han bliver et år og så derefter med et års mellemrum Vores stue bliver propfyldt Tror det bliver sjovt når han som atten årig bare har at plante sin str. 46 på et lærrede for mor haha

Sååå kan godt være at du snart må stoppe især nok i en alder af 14-16år der er mor jo dybt pinlig

Anmeld

24. juli 2011

Muhmi

B&J skriver:

Sååå kan godt være at du snart må stoppe især nok i en alder af 14-16år der er mor jo dybt pinlig

Årh  Den alder glæder jeg mig ikke til  Men den skal jo med så han kan blive en voksen mand....

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Muhmi skriver:

Årh  Den alder glæder jeg mig ikke til  Men den skal jo med så han kan blive en voksen mand....

Jaaa så må du nyde det og især når ingen venner er på besøg så er mor ikke så pinlig så sniger dig til masser af knus og kys selv om det vil de sikkert ikke

Anmeld

24. juli 2011

Muhmi

B&J skriver:

Jaaa så må du nyde det og især når ingen venner er på besøg så er mor ikke så pinlig så sniger dig til masser af knus og kys selv om det vil de sikkert ikke

Han får slet ikke lov til at gå i skole uden at give mor et kys, eller knus som det mindste! Må jeg bare vænne ham til at sådan gør vi i den her familie

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Muhmi skriver:

Han får slet ikke lov til at gå i skole uden at give mor et kys, eller knus som det mindste! Må jeg bare vænne ham til at sådan gør vi i den her familie

Jaaa det er en super regl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.