Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælges samlet til en meget billig pris af 300 + porto, det meste af det er meget brugt, men der er også noget næsten nyt imellem...
Mærker som mamalicious, estelle og HM
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa...
Jeg ville høre om du sælger hver for sig?
Og måske er det mig der er blind, men hvilke billeder er kjoler og hvad er toppe?
Er mget interesseret i billede 3, 4, 5, 6, 7, 9, 13, 14 og 17
Jeg kunne meget godt tænke mig hele pakken, hvis dette er muligt?
Hvor meget voksede du i graviditeten, jeg er nemlig en str 36 nu...Det er mere så jeg kan passe det i løbet af graviditeten
Soleil skriver: Jeg kunne meget godt tænke mig hele pakken, hvis dette er muligt? Hvor meget voksede du i graviditeten, jeg er nemlig en str 36 nu...Det er mere så jeg kan passe det i løbet af graviditeten
Jeg var en str. 36 og voksede til str. 38
Tøjet sælges som skrevet samlet til 300 + porto
Nina1988 skriver: Hejsa... Jeg ville høre om du sælger hver for sig? Og måske er det mig der er blind, men hvilke billeder er kjoler og hvad er toppe? Er mget interesseret i billede 3, 4, 5, 6, 7, 9, 13, 14 og 17
Vil gerne sælge tøjet samlet hvis det kan lade sig gøre
Jamen det lyder til at jeg ville kunne passe det... så jeg vil meget gerne købe det hele samlet, med det samme
Soleil skriver: Jamen det lyder til at jeg ville kunne passe det... så jeg vil meget gerne købe det hele samlet, med det samme
Det lyder bare super..
Send en PB til mig med din adr... Så får du lige et knt nummer du kan overfører pengene til
Solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128