Underholdning i fly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Pikku Myy

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad man kan have med til underholdning af en dreng på knap 3? Hvad har været et hit når I har været afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Mca<3

Pikku Myy skriver:

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad man kan have med til underholdning af en dreng på knap 3? Hvad har været et hit når I har været afsted?

Vi har lige fløjet med vores dreng på 2 og vi havde købt en transportabel dvd afspiller , det er et hit

Anmeld

24. juli 2011

Carl-Emil's mor

Pikku Myy skriver:

Hvor langt skal I flyve? 

Da vi fløj til Bali var der børnepakker til alle børn under 16 tror jeg det var med alderssvarende aktiverings ting og masser af film for børn hvor de selv kunne vælge hvad de ville se 

Anmeld

24. juli 2011

JonTri

Jeg købte et par bøger som jeg pakkede fint ind. Ellers en dvd... Det ska vi ha med, når vi flyver til malaga i sept:-).

Anmeld

24. juli 2011

GitteC78

Jeg har læst et eller andet sted, at det er godt at have små pakker med, som barnet kan bruge tid på at pakke op. Pakker med små ting som: legetøj, bøger, malebog, slik osv...

Anmeld

24. juli 2011

Pikku Myy

Mca<3 skriver:

Vi har lige fløjet med vores dreng på 2 og vi havde købt en transportabel dvd afspiller , det er et hit

Det er en rigtig god idé, men ikke lige til vores pengepung

Anmeld

24. juli 2011

Pikku Myy

Carl-EmilsMoar skriver:

Hvor langt skal I flyve? 

Da vi fløj til Bali var der børnepakker til alle børn under 16 tror jeg det var med alderssvarende aktiverings ting og masser af film for børn hvor de selv kunne vælge hvad de ville se 

Vi skal slet ikke flyve så langt som til Bali, så jeg tror ikke vi kommer til at få underholdning. Hvad var fx i poserne?

Anmeld

24. juli 2011

Pikku Myy

JonTri skriver:

Jeg købte et par bøger som jeg pakkede fint ind. Ellers en dvd... Det ska vi ha med, når vi flyver til malaga i sept:-).

Det er en rigtig god idé at pakke underholdningen ind. Den snupper jeg

Anmeld

24. juli 2011

Pikku Myy

Jeg har læst et eller andet sted, at det er godt at have små pakker med, som barnet kan bruge tid på at pakke op. Pakker med små ting som: legetøj, bøger, malebog, slik osv...

Det er en rigtig god idé!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.