skal find på hvad vi gør!! det svært.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

lounika

GitteC78 skriver:

Vi var 26 til min søns barnedåb i januar. Vi lavede tun mouse til forret, skinkesteg med fløde kartofler og salat til hovedret, is lagkage til dessert. Og hjemmelavede kager til kaffen.. Vi købte kød og is på tilbud. Resten blev købt lige op til. Drikkevarer købte vi også på tilbud

Det er bare med at holde øje med tilbud aviserne og købe ind i god tid, så føles det ikke så dyrt. Jeg tror max vi brugte 2000 kr. Vi havde en god dag med lækkert mad.

ja se det lyder jo billigt...... det vil så ca blive 3500-4000 for 45 gæster nok så jo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lounika skriver:

ja vil vil godt kunne være hjemme tror jeg ... vi har et stort køkken alrum ellers en garage med guldvarme som kan tømmes..   ja det lyder jo til det kan gøres billigt .. men ander ikke havd jeg skulle lave a ratter så.. kage er jeg go til 

Det kunne f.eks. være:

Små frikadeller, pølsehorn/pizzasnegle, pastasalat, små boller/brød, Evt nogle fadretter. Flødekartofler eller små kartofler som er ovnbagt.

Et par forskellige salater og dressing, og så evt. kaffe the/vand og øl, alt efter hvad i synes. Samt kage til dessert.

Så er der også noget både børn og voksne kan lide, og en del af tingene kan i lave i forvejen og fryse ned evt. 

Måske kan i låne service og bestik hvis i ikke har nok. Det gør ikke noget at blande lidt synes jeg. 

Anmeld

24. juli 2011

lounika

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kunne f.eks. være:

Små frikadeller, pølsehorn/pizzasnegle, pastasalat, små boller/brød, Evt nogle fadretter. Flødekartofler eller små kartofler som er ovnbagt.

Et par forskellige salater og dressing, og så evt. kaffe the/vand og øl, alt efter hvad i synes. Samt kage til dessert.

Så er der også noget både børn og voksne kan lide, og en del af tingene kan i lave i forvejen og fryse ned evt. 

Måske kan i låne service og bestik hvis i ikke har nok. Det gør ikke noget at blande lidt synes jeg. 

ja det lyder faktisk hyggeligt.....  og godt..  måske det bliver sådan noget

Anmeld

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lounika skriver:

ja det lyder faktisk hyggeligt.....  og godt..  måske det bliver sådan noget

Ja jeg regner ihvertfald med at det bliver noget i den stil vi gør til den tid. Jeg er studerende, så vi har ikke så mange penge - men en kæmpe familie og venneflok. 

Synes selv det er skønt med det lidt uformelle, men hyggeligt og fint. Og så tror jeg det er en god måde at holde prisen lidt nede. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.