Befordringsgodtgørelse ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

os2

Læste på facebooks side " behandling for barnløshed skal være gratis" at man nu også vil fjerne befordringsgodtgørelsen da det er egenbetaling på behandlingerne indenfor barnløshed - er der nogen af jer der ved noget om det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Læste på facebooks side " behandling for barnløshed skal være gratis" at man nu også vil fjerne befordringsgodtgørelsen da det er egenbetaling på behandlingerne indenfor barnløshed - er der nogen af jer der ved noget om det ??

Nu stopper de!!! Det er f... ikke fair...

Anmeld

24. juli 2011

os2

Lisbeth1985 skriver:

Nu stopper de!!! Det er f... ikke fair...

Jeg ved ikke om det er korrekt - det var bare nogen der skrev om det derinde - da vi var på OUH i februar måned fik vi det ihvertfald, men synes de presser citronen vældig - hvis vi også selv skal betale den udgift

Anmeld

24. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Jeg ved ikke om det er korrekt - det var bare nogen der skrev om det derinde - da vi var på OUH i februar måned fik vi det ihvertfald, men synes de presser citronen vældig - hvis vi også selv skal betale den udgift

Det kunne lige ligne dem!!  Jeg glæder mig til vi får en ny regering, som forhåbentlig forstår, at BARNLØSHED ER EN SYGDOM!!

Anmeld

24. juli 2011

os2

Lisbeth1985 skriver:

Det kunne lige ligne dem!!  Jeg glæder mig til vi får en ny regering, som forhåbentlig forstår, at BARNLØSHED ER EN SYGDOM!!

Du har fuldstændig ret !!!!

Anmeld

24. juli 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

DU HAR SÅ MEGET RET!!!

Anmeld

24. juli 2011

Kruse90

EJ nu må de sgu stoppe
Jeg bliver så vred over deres beslutninger og skide ideer
Ja undskyld mit udbrud

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Får man befordringsgodtgørelse???

Det har vi da ikke fået - hvordan ansøger man om det? Og hvad er kravene?

Anmeld

24. juli 2011

Kruse90

Wimmie skriver:

Får man befordringsgodtgørelse???

Det har vi da ikke fået - hvordan ansøger man om det? Og hvad er kravene?

kan ikke huske antal km afstand.
Men jeg spurgte nede på klinikken og så ordnede hun nogle papire og wupti så sendte hun dem til mig, skal bare have dem ordnet

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Kruse90 skriver:

kan ikke huske antal km afstand.
Men jeg spurgte nede på klinikken og så ordnede hun nogle papire og wupti så sendte hun dem til mig, skal bare have dem ordnet

Det kan da godt være det er værd at undersøge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.