Svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

LilyMarleen

Hvornår må man tage en baby med i alm svømmehal, og at barnet har dræn, har det nogen inflydelse +?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Violamusensmor

Min datter fik lagt dræn for halvandet år siden og der anbefalede de, at vi IKKE tog hende i svømmehallen indtil de var faldet ud igen. (ca. 8 måneder)  Men prøv at spørg din egen ørelæge!

Anmeld

24. juli 2011

LilyMarleen

Violamusensmor skriver:

Min datter fik lagt dræn for halvandet år siden og der anbefalede de, at vi IKKE tog hende i svømmehallen indtil de var faldet ud igen. (ca. 8 måneder)  Men prøv at spørg din egen ørelæge!

Nå for søren, så må vi hellere droppe den her spontane tur, vi ellers lige regnede med. Vil nødig have at der sker ham noget med de øre, vi har problemer nok med dem i forvejen  :-)

Anmeld

24. juli 2011

charlottekri

Violamusensmor skriver:

vi fik at vide at hvis vi skulle ud og bade skulle vi bare sørge for at ørerne så vidt muligt ikke kom under vand, og at vi havde puttet vandskyende vat i ørerne (kan fås på apoteket)

knus charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.