aaaaaaaaarh, hun skærer tænder !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Magsen

....Jeg kan SLET ikke holde det ud  !!!!!!!!

DET GYSER IGENNEM HELE KROPPEN !!!!  omg, omg, jeg kan slet ikke holde det ud .. 

hvad kan jeg gøre??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Jonatansmor

Maggieh skriver:

DET GYSER IGENNEM HELE KROPPEN !!!!  omg, omg, jeg kan slet ikke holde det ud .. 

hvad kan jeg gøre??? 

Min søster skærer også tænder og hendes tandlæg var dybt forbavset over at vi ikke omgående havde transporteret hende til tandlæge... Måske du skal have fat i en?

Anmeld

24. juli 2011

Magsen

Jonatansmor skriver:

Min søster skærer også tænder og hendes tandlæg var dybt forbavset over at vi ikke omgående havde transporteret hende til tandlæge... Måske du skal have fat i en?

seriøst? hun er kun 8 måneder? 

Anmeld

24. juli 2011

Miss T

Det kan være for en periode.. Vores gør det i ny og næ. Jeg har selv gjort det da jeg var mindre, men gør det ikke medmindre jeg virkelig er stresset og så er det om natten.

Hvis det bliver ved i lang tid så snak med tandlægen, for så kan hun få lavet en bideskinne, men ellers ville jeg altså tage det stille og roligt selvom, det er virkelig irriterende også at høre på.

Anmeld

24. juli 2011

Tulle28

Det gjorde min datter også lige da hun fik sine tænder - nærmest som om de lige skulle prøves af Det gik over af sig selv igen, så mon ikke også det gør det med din datter? Men jeg giver dig ret - det er IKKE til at holde ud at høre på!

Anmeld

24. juli 2011

heidi30

Min søn blir 1 år i Aug. og han gjorde det meget i en mdr. tid da han fik tænder. Jeg tror han gjorde det for at teste hvad bisserne kunne bruges til og hvordan det hele føles.

Det går sikkert over hos din datter igen. Malte har ihvertfald ikke gjort det i nogle mdr. nu.

Anmeld

24. juli 2011

Magsen

hmm, men det er en måned siden hun fik sin første og hun er først startet på at skære tænder igår.. og jeg er allerede ved at gå ud af mit gode skind !!!! Jeg klarer slet ikke den lyd, puuuha

Anmeld

24. juli 2011

Ranarupta

Maggieh skriver:

hvad kan jeg gøre??? 

Puh, jeg hader det!
Albert gjorde det også, da de første tænder var kommet.
Jeg gav ham sutten og så kunne han jo ikke.

Han er heldigvis stoppet og får normalt kun sutten, når han er ked af det eller skal sove.  

Anmeld

24. juli 2011

Magsen

Ranarupta skriver:

Puh, jeg hader det!
Albert gjorde det også, da de første tænder var kommet.
Jeg gav ham sutten og så kunne han jo ikke.

Han er heldigvis stoppet og får normalt kun sutten, når han er ked af det eller skal sove.  

hmm, det ku da være en ide .. men naomi får også kun sutten når hun er ked af det eller sover .. 

Anmeld

24. juli 2011

Jonatansmor

Maggieh skriver:

seriøst? hun er kun 8 måneder? 

Jeg havde prøvet at ringe til den lokale tandplejer, kommunen kan fortælle dig hvem der bliver jeres. Hun får jo en indkaldelse om 4 mdrs tid alligevel, så det kan da ikke skade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.