afførring 4-5-6 gange dagligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

LenaJohansen

Mit barn er 8 mdr og laver stort rigtig mange gange dagligt... Sommetider helt op til 6 gange... Men ellers en 4 gange... 

Det har stået på en uges tid... Jeg forstår virkelig ikk hvorfor det sker så mange gange dagligt... 

har jeg grund til bekymring ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

Mit barn er 8 mdr og laver stort rigtig mange gange dagligt... Sommetider helt op til 6 gange... Men ellers en 4 gange... 

Det har stået på en uges tid... Jeg forstår virkelig ikk hvorfor det sker så mange gange dagligt... 

Det har Viktor også gjort i over en uge nu. Jeg syns ikke jeg har lavet andet end at skifte lorte bleer men det er så blevet bedre nu

Anmeld

24. juli 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Det har Viktor også gjort i over en uge nu. Jeg syns ikke jeg har lavet andet end at skifte lorte bleer men det er så blevet bedre nu

malou har gjort det to gange idag indtil videre... Så tror ikke det er ved at stoppe

Anmeld

24. juli 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

malou har gjort det to gange idag indtil videre... Så tror ikke det er ved at stoppe

Giver du hende noget anderledes at spise end du plejer?

Anmeld

24. juli 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Giver du hende noget anderledes at spise end du plejer?

nej syntes jeg ikk.... hun er bare begyndt at smage noget mere

Anmeld

24. juli 2011

2babygirls

LenaJohansen skriver:

Madeleine er 9 mdr, og hun har også altid kunnet lave utrolig mange store bleer
Sådan har det altid været, men så kan hun også godt hoe 1-2 dage uden aff.

Din baby omsætter bare maden hurtigt

Anmeld

24. juli 2011

LenaJohansen

Tina&Martin skriver:

Madeleine er 9 mdr, og hun har også altid kunnet lave utrolig mange store bleer
Sådan har det altid været, men så kan hun også godt hoe 1-2 dage uden aff.

Din baby omsætter bare maden hurtigt

Det må jo kun være sundhedstegn så ?

Anmeld

24. juli 2011

2babygirls

LenaJohansen skriver:

Det må jo kun være sundhedstegn så ?

Ja, her har jeg også et stort stofskifte, og er stort på toilettet hver dag
Min lille fis er super aktiv, og en tynd en af slagsen, og alligevel kommer der mange stor bleer mange gange om dagen.
Hun presser nogle gange så hårdt at der kommer mavesyre op igennem næsen, lille stakel

Anmeld

24. juli 2011

LenaJohansen

Tina&Martin skriver:

Ja, her har jeg også et stort stofskifte, og er stort på toilettet hver dag
Min lille fis er super aktiv, og en tynd en af slagsen, og alligevel kommer der mange stor bleer mange gange om dagen.
Hun presser nogle gange så hårdt at der kommer mavesyre op igennem næsen, lille stakel

min datter er os en meget spinkel en af slagsen og super aktiv... Kravler rundt hele tiden og rejser sig op af alt... Så energi bruger hun en masse af... Men syntes bare det er så voldsomt at komme af med stort SÅ mange gange

Anmeld

24. juli 2011

2babygirls

LenaJohansen skriver:

min datter er os en meget spinkel en af slagsen og super aktiv... Kravler rundt hele tiden og rejser sig op af alt... Så energi bruger hun en masse af... Men syntes bare det er så voldsomt at komme af med stort SÅ mange gange

Ja det er sku voldsomt så mange gange på en dag, og du kan jo altid tjekke det med din SP eller læge, men jeg er nu ikke bekymret herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.