Kan det virkelig forsætte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Anonym trådstarter

For 3 år siden flytte jeg fra min kæreste. Flytte for mig selv. 5 måneder sener flytte der en fyr over for mig. Det ene med det andet. Det ender med jeg invitere på kaffe. Vi begynder og ses næste hver dag vi ender med at være et par i det sjulte. Da han er noget ældre end mig, og han ikke ville være ved, jeg var så meget yngre.Var så MEGA forelsket fra starten. Men der ender med gå hver til sidst 6 måneder sener. Der gik langt tid hvor vi ikke snakke sammen. Vi havde haft rigtig mange skænderrigerMen vi begynde og snakke sammen igen, og han finder nye kæreste igen. Nu er det 3-4 gang det sker. Han skrev til mig for 1 uge side, at han nu var singel igen. Han skal altid skrive og ribbe op i det hele. Det er ham der går hver gang. Og mig der står tilbage igen, fordi han ikke vil indrømmer over for sig selv, at jeg noget yngre, og har travlt med hvad andre i byen tænker om det.Vil så gerne være sammen med ham. Holder jo stadig af den nar. Selvom han behandler mig som lort rent ud sagt!! Men kan ikke lade være. Ved jeg ville være bedre uden, det siger folk i hvertfald til mig.. Men kan ikke lade være.Er der nogle af jer her inde der kender det? Eller er jeg helt alene om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

inpe

kan godt forstår din frustration, jeg prøvede noget ligende for nogle år siden, og jeg var bare så død forelsket, og han havde virkelig slået benene væk under mig.

Men du er nød til, at slippe ham, og komme videre med dit liv.

Jeg ente med, at vente på ham i næsten et år, for han havde en masse undskyldninger hele tiden, men var samtidig rigtig god, til at holde mig hen, med søde og kærlige ord. Da jeg ikke havde set ham i 8 mdr. ringende han og sagde, at nu var han klar, så måtte jeg jo fortælle ham, at jeg havde fundet en anden, og vi lige havde købt hus.

Jeg fortryder ikke mit valg, og kan godt se, hvilket forhold vi ville have haft. Måske du skulle finde en anden og invitere med hjem, så han kan se du er kommet videre.

Anmeld

24. juli 2011

Noahmor

- skriver:

Han er ikke interesseret. Du er underholdninhg når han er single og intet andet. Hé is just not that into you.... Kom videre, for dit eget bedste!

Anmeld

24. juli 2011

B&J

- skriver:

Han er ikke interesseret. Du er underholdninhg når han er single og intet andet. Hé is just not that into you.... Kom videre, for dit eget bedste!

Såå godt skrevet

du bliver til han lille dukke når han har tid og lyst jamen så kan du bruges desværre

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Har set andre, og har haft en kæreste i 6 måneder som ikke gik. Det er ham der ribber op i det hele hver gang jeg er kommet vider, eller han kan mærke at jeg er kommet vider.Vil lige sige jeg var rigtig forelsket i starten. Men er lige som kommet der til, at jeg bare holder meget af ham. Havde bare lige brug for at komme af med det i nat, da han igen skrev og var fuld og i byen!Men har det så godt nu, som jeg ikke har haft i flere år og det skal han ikke have lov at ødelægge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.