hold da op en møj unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

4kløver

Jeg har.. hun vil ikke spise og så nu er hun begyndt at kaste med maden. Jeg har Syndes jeg selv gjort alt for at få stoppet mad kast.
Så hjælp vis i lige har et som i har prøvet og hjælp.. vi kan jo ikke tag i byen med hende.. hun er snart 21 måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

132319

Prøv at begynde at made hende igen -Så finder hun nok hurtigt ud af at det er sjovere at sidde pænt med maden

Ellers tror jeg altså bare det er en face, den alder skal igennem

Anmeld

24. juli 2011

4kløver

132319 skriver:

Prøv at begynde at made hende igen -Så finder hun nok hurtigt ud af at det er sjovere at sidde pænt med maden

Ellers tror jeg altså bare det er en face, den alder skal igennem

Det håber jeg..
Hun slipper helt ud og spyter maden ud når jeg giver hende mad.. men håber det snart er over...

Anmeld

24. juli 2011

*Sofie*

4kløver skriver:

Jeg har.. hun vil ikke spise og så nu er hun begyndt at kaste med maden. Jeg har Syndes jeg selv gjort alt for at få stoppet mad kast.
Så hjælp vis i lige har et som i har prøvet og hjælp.. vi kan jo ikke tag i byen med hende.. hun er snart 21 måneder..

Malou på lidt over 2 år kaster også nogen gangen med maden, hvis hun får et flip over et eller andet. Både hvis jeg kan se det komme, og når hun allerede har gjort det, fjerner jeg maden helt, lader hende skrige et øjeblik og spørger så 'vil du gerne ha din mad?' Ja, siger hun så. 'så lad vær med at kast med den!' Det virker her, for så sidder hun pænt og spiser igen.

Anmeld

24. juli 2011

BinaMor

fra barnet fylder halvandet og indtildet fylder 3, er det bedst at grave en jordhule til beboelse og spraymale på et stort skilt  ordene: UNDTAGELSESTILSTAND- KEEP OUT!!

det sætter du op ved siden af pigtråd og hvis du er ektra effektiv et par pitbulls.

når barnet fylder 3 år er det ved at være ovre og du kan igen vende tilbage til den normale verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.