jeg er bare mega stolt i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

lykkekevin

ja er bare så stolt min vidunderlig dreng er bare ved at være stor han bliver 9 mdr i morgen og idag gjor han mig så glad...

han bed mig i næsen det gør han så tit min idag gjor det ondt.. og rigtig nok en lille tand er brudt igennem og har slet ikke lagt mærke til det og der har intet været...

men men ikke nok med det han kravler godt rundt kommer op og stå og jaja min lille dreng er begyndt at gå rundt ved ting jeg er så stolt

min lille dreng bliver bare alt for hurtig stor

og om dejlig  17 dage bliver min dejlig tøs 2 år

en rigtig glad og stolt mor til 2 perfekte børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

lykkekevin

slet ikke nogen der har noget at sige

Anmeld

23. juli 2011

Joko

kender det godt, min datter bliver snart 10 måneder og hun rejser sig op af alt kan gå selv med en gåvogn. og hendes tænder har også bare pludselig været der.

Skønt at have børn og tillykke med dem begge både tænder og fødselsdag inden længe

Anmeld

23. juli 2011

Nadia&Daniel

lykkekevin skriver:

ja er bare så stolt min vidunderlig dreng er bare ved at være stor han bliver 9 mdr i morgen og idag gjor han mig så glad...

han bed mig i næsen det gør han så tit min idag gjor det ondt.. og rigtig nok en lille tand er brudt igennem og har slet ikke lagt mærke til det og der har intet været...

men men ikke nok med det han kravler godt rundt kommer op og stå og jaja min lille dreng er begyndt at gå rundt ved ting jeg er så stolt

min lille dreng bliver bare alt for hurtig stor

og om dejlig  17 dage bliver min dejlig tøs 2 år

en rigtig glad og stolt mor til 2 perfekte børn

Uhhh tillykke med tanden Kevingodt at høre han ikke er ramt af det.. Herhjemme kæmper vi med 3 tænder (5 i alt) - alle i overmunden. De giver både feber og grund til gråd  

Anmeld

23. juli 2011

lykkekevin

Joko skriver:

kender det godt, min datter bliver snart 10 måneder og hun rejser sig op af alt kan gå selv med en gåvogn. og hendes tænder har også bare pludselig været der.

Skønt at have børn og tillykke med dem begge både tænder og fødselsdag inden længe

mange tak ja det er bare en lækker alder de har lige nu der sker bare så meget min dreng er også bare stor ellers også er min datter lille han er snat lige så høj og der er kun 2 kilo til forskel hehe

Anmeld

23. juli 2011

lykkekevin

Nadia&Daniel skriver:

Uhhh tillykke med tanden Kevingodt at høre han ikke er ramt af det.. Herhjemme kæmper vi med 3 tænder (5 i alt) - alle i overmunden. De giver både feber og grund til gråd  

ar ja kender det godt min datter er også  rigtig påvirket af det både med feber og syrelig aff avav

håber bare han bliver ved med ikke at lade sig mærke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.