ingen respekt eller bare trods alder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

NatteS

Min dejlige dreng på naesten to år er kommet i trodsalder...

Vi kan klare at skulle skrue op for disiplin og vaebne os med tålmodighed.. men Jeg kaemper stadig med respekten.

Jeg håber bare det er en del af at han tester mine graenser.. men neeeejj hvor er det frustrerende når jeg prøver at få ham til fx at spise eller sove... lige meget hvor hård jeg er.... Griner han af mig.. som om jeg pjatter.. intet jeg siger tager han seriøst... hmm...
Jeg ved der ikke er andet for end at blive ved og ved - vaere konsekvent.

Men er jeg den eneste der finder det enormt frustrerende ?

Min mand siger de samme ting jeg gør, på samme måde, og med det samme hører Logan efter.. men med mig.... suk..

Andre der går igennem denne mystiske fase de kalder trodsalder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Moster Lagkage

årh ja, det er et helvede. ufattelig træls at blive grint af, men konsekvens med det samme, og ingen tomme trusler, og ikke lade ham se at det påvirker dig er vejen frem. ingen forhandlen og ingen given efter, sådan klare vi det, og det bliver så småt bedre. men ak et helved. og det kan være længe.

hilsen en med et barn på 2 år og 2 måneder

Anmeld

23. juli 2011

NatteS

Moster Lagkage skriver:

årh ja, det er et helvede. ufattelig træls at blive grint af, men konsekvens med det samme, og ingen tomme trusler, og ikke lade ham se at det påvirker dig er vejen frem. ingen forhandlen og ingen given efter, sådan klare vi det, og det bliver så småt bedre. men ak et helved. og det kan være længe.

hilsen en med et barn på 2 år og 2 måneder

ej hvor skønt at høre det ikke bare er herhjemme..

hehe

tak for de gode råd.. Håber da det bliver bedre snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.