Hvad laver du at spise når du er alene hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.844 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

mortil4dejligepiger

Hej med jer Jeg er stort set aldrig alene hjemme uden mand eller børn. Men nogle gange sker det. Og jeg er altid så uinspireret mht. mad. Så - hvad laver I når I er alene. Skal helst være nemt og lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

An&Jo

tjaa, når sønnike ikke er hjemme får jeg enten rugbrød, pasta eller også bestiller jeg fra just eat..

Anmeld

23. juli 2011

Muffin_girl

mortil4dejligepiger skriver:

Hej med jer Jeg er stort set aldrig alene hjemme uden mand eller børn. Men nogle gange sker det. Og jeg er altid så uinspireret mht. mad. Så - hvad laver I når I er alene. Skal helst være nemt og lækkert

Jeg laver tit en salat med rejer, og en masse lækre grøntsager .. Eller så nogle nudler med kylling og grøntsager ..

Anmeld

23. juli 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

tjaa, når sønnike ikke er hjemme får jeg enten rugbrød, pasta eller også bestiller jeg fra just eat..

Just-eat .. HAPS  

Anmeld

23. juli 2011

Shibby

En toast beståene af groft brød,cheesy 13%,ind i toasteren 2 min,når den er færdig kommer jeg rucula og to skiver tomat i..Thats it. Gider ikke en bjælde når jeg bare er mig 

Anmeld

23. juli 2011

SussieThyssen

Jeg har en meget stor svaghed for brød af forskellig slags..og det er næsten altid det jeg spiser, når jeg er alene.
Jeg elsker brød og lidt enkelt ved siden af.
Som regel anretter jeg en tallerken med friske brødskiver, tomatbåde med hakkede friske forårsløg, en spsk fløde- eller hvidløgsost, måske et æg skåret i både, en skive citron og måske et par skiver røget filet eller røget skinke.
En tyk skive mellon og en banan.
Til det drikker jeg iskoldt vand eller et glas æblejuice.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. juli 2011

mortil4dejligepiger

Uhm, gode forslag!

Anmeld

23. juli 2011

Stumpen

Nu er det meget sjældent det sker, men når det sker skal det være noget nemt.. Så det bliver et lækkert varmt flute med pålæg af en art jeg lige lyster den dag...

Anmeld

23. juli 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Just-eat .. HAPS  

ja det er bare lige lidt for let nogengange..

Anmeld

23. juli 2011

Meliora

Når det endelig sker så får jeg næsten altid chili con carne med ris og creme fraiche, eller noget med kartoffelmos Begge dele er noget jeg elsker, men som vi ellers aldrig får, fordi min kæreste ikke kan lide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.