Nogle der har erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

MosterA

med denne vikle slynge 

http://www.purebaby.dk/product.asp?product=4386

Jeg syntes det er en jungle at finde rundt i . Troede jeg havde fundet den perfekte vikleslynge, men så fandt jeg ud af at den kun kunne bruges til 10 kg og det er ikke i så lang tid som jeg havde forestillet mig at vi ville bruge den.

Erfaringer - og evt. billeder - med slynger modtages med kyshånd da jeg som sagt syntes det er svært at finde rundt i. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

MosterA

Slet ingen der har erfaringer med vikleslynger? 

Anmeld

23. juli 2011

elvital

jeg har haft koala strækviklen... Jeg var ok glad for den... men i forhold til at den kostede omkring 600 kroner så brugte jeg den ikke nok. -årsagen til at jeg ikke brugte den nok var pga den simpelhen var for bøvlet at få af og på i længden.

Jeg har skrevet min erfaring ned omrking slyngen+billeder den første gang jeg brugte den. Linket er til min blog:

Anmeld

23. juli 2011

MosterA

jeg har haft koala strækviklen... Jeg var ok glad for den... men i forhold til at den kostede omkring 600 kroner så brugte jeg den ikke nok. -årsagen til at jeg ikke brugte den nok var pga den simpelhen var for bøvlet at få af og på i længden.

Jeg har skrevet min erfaring ned omrking slyngen+billeder den første gang jeg brugte den. 

Tak for dit svar. 

Glad for at læse at den ikke er svære at bruge. Jeg er ikke særlig høj så jeg ved bare at jeg ikke kommer til at rende rundt med autostolen + at jeg ikke mener det er godt for børn at sidde i for længe  så jeg havde tænkt at jeg ville bruge den når jeg f.eks. skulle ud og handle ol. 

Håber meget jeg kommer til at bruge den, det er også derfor jeg søger andres erfaringer 

Anmeld

23. juli 2011

roenlund

Jeg købte et langt stykke stræk stof i en stof forretning, lige nettop fordi jeg ikke ville bruge en masse penge på noget jeg ikke kom til at bruge... har så endt med at bruge den rigtig meget...

Var glad for at man kunne binde den og så sætte barnet i viklen... nu har jeg en mai tai og den skal bindes med barnet i hvilket nogengange kan være lidt svært hvis han ikke samarbejder...

Anmeld

23. juli 2011

MosterA

roenlund skriver:

Jeg købte et langt stykke stræk stof i en stof forretning, lige nettop fordi jeg ikke ville bruge en masse penge på noget jeg ikke kom til at bruge... har så endt med at bruge den rigtig meget...

Var glad for at man kunne binde den og så sætte barnet i viklen... nu har jeg en mai tai og den skal bindes med barnet i hvilket nogengange kan være lidt svært hvis han ikke samarbejder...

Det havde jeg slet ikke tænkt over, men kan da godt se hvad du mener med at sætte barnet i bagefter 

Håber jeg bliver rigtig glad for at bruge slynge 

Anmeld

23. juli 2011

roenlund

MosterA skriver:

Det havde jeg slet ikke tænkt over, men kan da godt se hvad du mener med at sætte barnet i bagefter 

Håber jeg bliver rigtig glad for at bruge slynge 

Jeg ville heller ikke kiggge alt for meget på det med kg for selvom min lille gut kun vejer 8,7 er det længe siden jeg gik bort fra viklen, synes han var for stor og "faldt" for langt ned... og så har man noget mere frihed når han kan sidde på ryggen...

Anmeld

23. juli 2011

roenlund

roenlund skriver:

Jeg ville heller ikke kiggge alt for meget på det med kg for selvom min lille gut kun vejer 8,7 er det længe siden jeg gik bort fra viklen, synes han var for stor og "faldt" for langt ned... og så har man noget mere frihed når han kan sidde på ryggen...

med hensyn til at blive glad for det så tror jeg at man i starten skal blive ved med at prøve selvom det virker besværligt for så vender i jer begge til det og så bliver det nemmere og nemmere...

Anmeld

23. juli 2011

JeNoVa

MosterA skriver:

med denne vikle slynge 

http://www.purebaby.dk/product.asp?product=4386

Jeg syntes det er en jungle at finde rundt i . Troede jeg havde fundet den perfekte vikleslynge, men så fandt jeg ud af at den kun kunne bruges til 10 kg og det er ikke i så lang tid som jeg havde forestillet mig at vi ville bruge den.

Erfaringer - og evt. billeder - med slynger modtages med kyshånd da jeg som sagt syntes det er svært at finde rundt i. 

Jeg har sådan en slynge men brugte den næsten slet ikke til mit første barn, da jeg fandt den rigtig besværlig at tage på. Man skal ihvertfald øve sig nogle gange.

Til mine tvillinger har den været brugt en del, fordi de ikke har haft nemt ved at falde i søvn. Men efter få minutter i slyngen, er det stensikkert, at de sover - én ad gangen altså.

For tiden har jeg bundet den op som en hængekøje, som min ene tvilling sover i om dagen. Den skal dog ikke hænge særlig højt, da en urolig baby godt kan falde ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.