Mht jerndråberne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået afvide af SP'en at min datter skal have jern hver dag hvis hun ikke får 400ml erstatning hver dag... 

Hun får måske 200 ml dagligt, plus hun hver aften får 200ml vælling... Tæller vælling med under erstatningen ? 

For så er hun jo oppe på de 400ml dagligt...

Pinligt spørgsmål, men håber der er nogen af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig en smule

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Jeg har fået afvide af SP'en at min datter skal have jern hver dag hvis hun ikke får 400ml erstatning hver dag... 

Hun får måske 200 ml dagligt, plus hun hver aften får 200ml vælling... Tæller vælling med under erstatningen ? 

For så er hun jo oppe på de 400ml dagligt...

Pinligt spørgsmål, men håber der er nogen af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig en smule

På forhånd tak

Hvis du laver vællingen på mme, så tæller det med. 

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

Noahmor skriver:

Anmeld

23. juli 2011

132319

Får hun ikke også MME i sin grød/mad?

Min datter får kun én flaske på 160 ml inden hun skal sove (ellers ammes hun) og så får hun bare MME pulver i sin morgen/eftermiddagsgrød så det passer med de resterende 240 ml

Min søn fik jerndråber fra han var en måned fordi han var præmatur og det var et værre besvær, så jeg foretrækker at slippe for dem

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Får hun ikke også MME i sin grød/mad?

Min datter får kun én flaske på 160 ml inden hun skal sove (ellers ammes hun) og så får hun bare MME pulver i sin morgen/eftermiddagsgrød så det passer med de resterende 240 ml

Min søn fik jerndråber fra han var en måned fordi han var præmatur og det var et værre besvær, så jeg foretrækker at slippe for dem

Kan man sagtens putte pulveret direkte i grøden uden at blande det med vand først ?

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

jeg laver det som det står på pakken...Altså der kommer ikk MME i... 

Anmeld

23. juli 2011

132319

Anonym skriver:

Kan man sagtens putte pulveret direkte i grøden uden at blande det med vand først ?

Ja da, det har jeg altid gjort Det andet er alt for besværligt

Anmeld

23. juli 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Så tror jeg ikke at det tæller. 

Er det med vilje at du ikke laver grød af melpulver. Er ligeså let som det færdigkøbte og så kan du lave den på mme. Så slipper du helt for jerndråber. 

Her laver jeg selv grød for så kan jeg lave den på syrnet mme. Noah har lidt bøvl med hård mave, så vil helst ikke udsætte ham for jerndråber, hvis det kan undgås. 

Anmeld

23. juli 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Når du laver grøden, så ta den mængde vand der passer til et bestemt antal skeefuld mmepulver. herhjemme laver jeg oftes 100ml vand, tilsætter 3 mme plver og derefter blander jeg grødpulveret i. gør det samme når jeg laver det på rismel. 2 dele mælk 1 del pulver. så er jeg sikker på hun får den mælk hun har brug for.

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Så tror jeg ikke at det tæller. 

Er det med vilje at du ikke laver grød af melpulver. Er ligeså let som det færdigkøbte og så kan du lave den på mme. Så slipper du helt for jerndråber. 

Her laver jeg selv grød for så kan jeg lave den på syrnet mme. Noah har lidt bøvl med hård mave, så vil helst ikke udsætte ham for jerndråber, hvis det kan undgås. 

hun får skam grød... Men vidste ikke man kunne lave det på MME... Det må jeg hellere prøve herefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.