Hvor hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Wimmie skriver:

Ja, alderen har jo også lidt at sige her - jeg er fyldt 30 når jeg får den første og hvis jeg kunne få nr. 2 som 31-årig vil det passe mig fint - og så (måske) være færdig dér

Vi har fra starten været enige om 2, tror ikke vi vil have 3, men det er naturligvis svært at udelukke endnu

Vi har også alderen at tænke på, og jeg tror vi stoler på at vi kan selv næste gang. Men det kan så godt tage lang tid, og derfor vil jeg heller ikke vente særlig længe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Wimmie skriver:

Ja, det skal egl. nok passe at det bare er når ens cyklus er tilbage til normalen igen

Vi må bare vente at se...

Jeg havde også tænkt på at hvis jeg kunne komme igang ret hurtigt igen, så var det lige før jeg kunne tage en dobbelt barsel, hehe... Vi står nemlig med det problem at vi begge har aftenarbejde, og det passer jo ikke helt sammen med børn - og dét med at skifte job er jo pt. ikke så let.

Hehe, det ville jo passe perfekt så!  Jeg skal studere de næste mange år regner jeg med, og det passer mig fint med små børn! 

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi har også alderen at tænke på, og jeg tror vi stoler på at vi kan selv næste gang. Men det kan så godt tage lang tid, og derfor vil jeg heller ikke vente særlig længe. 

Kan se du også er 29 - er du '81-er eller '82-er?

Jeg har altid været overbevist om at hvis jeg skulle have børn (har ikke altid været sikker på at jeg ville), så skulle jeg have i hvert fald det første barn inden jeg var fyldt 30... Sådan gik det så ikke, men det er også ok - til gengæld vil jeg så bare gerne have  nr. 2 i mine tidlige 30'ere

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie skriver:

Kan se du også er 29 - er du '81-er eller '82-er?

Jeg har altid været overbevist om at hvis jeg skulle have børn (har ikke altid været sikker på at jeg ville), så skulle jeg have i hvert fald det første barn inden jeg var fyldt 30... Sådan gik det så ikke, men det er også ok - til gengæld vil jeg så bare gerne have  nr. 2 i mine tidlige 30'ere

Jeg er 82er, bliver 30 i April og jeg har ikke noget imod at nr. 2 kommer mens jeg er 30 

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er 82er, bliver 30 i April og jeg har ikke noget imod at nr. 2 kommer mens jeg er 30 

Det er også nogle gode årgange, hehe...

Jeg fylder 30 her til september, så hvis bare nr. 2 kunne komme i mit 31. år vil det være fint...

Jeg er vokset op med en storesøster der er 4 år ældre end mig, og mens vi var børn/teenagere synes jeg aldersforskellen var aaalt for stor - vi havde absolut intet til fælles og kom ikke specielt godt ud af det med hinanden det meste af tiden

I dag er der intet problem, men jeg ønsker at mine egne børn ville kunne få lidt mere ud af hinanden.

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie skriver:

Det er også nogle gode årgange, hehe...

Jeg fylder 30 her til september, så hvis bare nr. 2 kunne komme i mit 31. år vil det være fint...

Jeg er vokset op med en storesøster der er 4 år ældre end mig, og mens vi var børn/teenagere synes jeg aldersforskellen var aaalt for stor - vi havde absolut intet til fælles og kom ikke specielt godt ud af det med hinanden det meste af tiden

I dag er der intet problem, men jeg ønsker at mine egne børn ville kunne få lidt mere ud af hinanden.

Sjovt, der er også knap 4 år mellem mig og min bror. Det har nu altid været meget fint! Men grundet min alder vil jeg ikke vente for længe før vi prøver igen. Det med aldersforskellen ser jeg ikke som det store spørgsmål. Tror der er fordele og ulemper ved begge dele! Også for børnene!  Håber også på mere end to børn må jeg indrømme, og så vil jeg gerne have dem nogenlunde tæt på hinanden, men nu må vi se. 

Anmeld

24. juli 2011

Nessie

Vi fik lagt fryse æg op, lige efter Daniels 1 års fødselsdag, og det virkede ikke på dem som om det var unormalt

Vi fik aat vide at det var ligegyldigt hvor længe æggene var frosset ned, havde ingen betydning for hverken holdbarhed eller optøning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.