nu har jeg det da bare så dårligt.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Anonym trådstarter

Så fik jeg sagt til min fyr at jeg egentlig ikke var lykkelig, og ikke kunne genfinde de følelser der var i starten og han tog det jo ligeså tungt som jeg havde forudset..

Han ender i hegnet fra nu af og sikkert nogle dage frem.. det værste er at det er på grund af mig..

detter er en update på det her indlæg

https://www.baby.dk/debat/123394pi1/parforhold/hvor dan-faar-jeg-det-sagt.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

Så fik jeg sagt til min fyr at jeg egentlig ikke var lykkelig, og ikke kunne genfinde de følelser der var i starten og han tog det jo ligeså tungt som jeg havde forudset..

Han ender i hegnet fra nu af og sikkert nogle dage frem.. det værste er at det er på grund af mig..

detter er en update på det her indlæg

https://www.baby.dk/debat/123394pi1/parforhold/hvor dan-faar-jeg-det-sagt.aspx

det er jeg ked af at høre, men du skal også HUSKE at tænke på dig selv, og at du ikke var lykkelig. håber i kan blive ved med at være gode venner.

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

det er jeg ked af at høre, men du skal også HUSKE at tænke på dig selv, og at du ikke var lykkelig. håber i kan blive ved med at være gode venner.

tak..

ved jeg skal huske mig selv også, men det er jeg bare så dårlig til, for jeg hader at være skyld i at andre har det dårligt.. :/

Anmeld

23. juli 2011

sarahb

ØV! jeg har det præcist som dig og jeg kan slet ikk bære at andre har det dårligt! Men ja du kan jo ikke gøre for dine følelser. Og det er godt du følger dem!!!

Håber virkelig at han ikke tager det EKSTREMT tungt!

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ØV! jeg har det præcist som dig og jeg kan slet ikk bære at andre har det dårligt! Men ja du kan jo ikke gøre for dine følelser. Og det er godt du følger dem!!!

Håber virkelig at han ikke tager det EKSTREMT tungt!

Han tager det desværre ekstremt tungt.. :/

Kan slet ikke have det, men kan jo heller ikke være sammen med en jeg ikke har de rigtige følelser for..

Anmeld

23. juli 2011

sarahb

Anonym skriver:

Han tager det desværre ekstremt tungt.. :/

Kan slet ikke have det, men kan jo heller ikke være sammen med en jeg ikke har de rigtige følelser for..

nej det ka du nemlig ikke, det er ikke fair over for nogle af jer.
Er han hos dig nu, og er han bare græde færdig eller vred*?
Ka i ikke fortsat være venner så han stadig er en del af jeres liv.

Anmeld

23. juli 2011

svanen73

Jeg syns det er flot du havde taget skridtet, for INGEN af jer er lykkelige jo og I skal videre...

Men klart han er ked af det og såret nu. Men hold nu fast i det han vil med tiden se det er det bedste.

I skal finde lykken hver for sig.

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

nej det ka du nemlig ikke, det er ikke fair over for nogle af jer.
Er han hos dig nu, og er han bare græde færdig eller vred*?
Ka i ikke fortsat være venner så han stadig er en del af jeres liv.

nej han er hjemme ved sig selv nu..

og er ret sikker på at han sidder med sin bedste ven i disse situationer nemlig en flaske jack daniels..

Men grædefærdig det er han.. :/

Anmeld

23. juli 2011

sarahb

Anonym skriver:

nej han er hjemme ved sig selv nu..

og er ret sikker på at han sidder med sin bedste ven i disse situationer nemlig en flaske jack daniels..

Men grædefærdig det er han.. :/

ei hvor træls han skal ordne det på den måde. Det er trist!!
Håber det bedste for dig og ham og at det ikke eskalerer...

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Jeg syns det er flot du havde taget skridtet, for INGEN af jer er lykkelige jo og I skal videre...

Men klart han er ked af det og såret nu. Men hold nu fast i det han vil med tiden se det er det bedste.

I skal finde lykken hver for sig.

jeg håber SÅ meget at du har ret..

håber bare at hans kammerater støtter ham ligesom mine støtter mig lige nu..
Skrev til en kammerat hvad der var sket, og han stod her med det samme, og så snakkede vi det hele igennem.. Men guud hvor er det bare svært..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.