tør jeg håbe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

onewish

Hej piger...

Jeg har lige et spørgsmål, og hvilket bedre sted at sprøge end her

Vi er igang med vores første IVF forsøg, og jeg fik pregnyl den 9 juli, taget æg ud den 11.juli og lagt to "sådan ok - ikke top" æg tilbage den 14.

Jeg er så, lige som de fleste af jer andre herinde, ikke født med den største portion tålmodighed når det gælder det der med at teste....Så jeg tog en test i morges...og den var sg POSITIV!!

Meeen, tør jeg håbe.. jeg har førdt officiel test dag på torsdag, og er bange for om det stadig kan være pregnylen... håber det godt nok ikke...

Men hvad siger i piger...??

kh - og god weekend

Emir

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Wimmie

Jeg synes sagtens du kan håbe (det kan du jo ikke lade være med alligevel) - men naturligvis med forbehold

Jeg testede også selv både 5 og 3 dage før testdag - den første var negativ men den anden var positiv (selvom stregen var svag) - 3 dage efter fik jeg taget blodprøve og jeg var meget gravid

Anmeld

23. juli 2011

baby012

du kan sagtens håbe  

bare sørg for ikke at være for skuffet hvis den er negativ på torsdag . 

Anmeld

23. juli 2011

AnneH

puha.. jeg mener at pregnyl kan give falsk positiv i op til 14 dage.

dog for at du står med en meget fin positiv test på torsdag.

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth1985

onewish skriver:

Hej piger...

Jeg har lige et spørgsmål, og hvilket bedre sted at sprøge end her

Vi er igang med vores første IVF forsøg, og jeg fik pregnyl den 9 juli, taget æg ud den 11.juli og lagt to "sådan ok - ikke top" æg tilbage den 14.

Jeg er så, lige som de fleste af jer andre herinde, ikke født med den største portion tålmodighed når det gælder det der med at teste....Så jeg tog en test i morges...og den var sg POSITIV!!

Meeen, tør jeg håbe.. jeg har førdt officiel test dag på torsdag, og er bange for om det stadig kan være pregnylen... håber det godt nok ikke...

Men hvad siger i piger...??

kh - og god weekend

Emir

Jeg vil mene, at du ikke kan regne med noget før, du er sikker på, at pregnylen er ude af kroppen efter 14 dage (jeg ved godt, at det ikke er det svar du ønsker - sorry).. Jeg har desværre selv prøvet at teste positiv inden de 14 dage var gået og jeg var ikke gravid

Jeg håber inderligt for jer, at det viser sig, at du er gravid, så i slipper for ydeligere forsøg

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.