Hurtig hjælp til pop cakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

roenlund

Hejsa

er gåetigang med at lave popcakesog er nunået til at skulleovertrække demmed chokolade... men jeg kan ikke få det til at fungere, det er ligesom chokoladen ikke smelter nok til at det overskydende kan flyde af...

Hjælp hvad skal jeg gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

roenlund

23. juli 2011

Dot D

Så en video, hvor hun overtrak popcakes, hun gjorde dette:

Når du har smeltet candy melts, så skal der en lille klat palmin i, som du røre i så det er smeltet sammen med. Når du trækker en ske hurtigt frem og tilbage, så bevæger candy melt sig ikke, det virker "dødt" når palminen er i, så virker det mere levende, det ligesom skvulper lidt... Håber det var til at forstå...

Så gik det ret nemt kunne jeg se

Anmeld

23. juli 2011

roenlund

Dot D skriver:

Så en video, hvor hun overtrak popcakes, hun gjorde dette:

Når du har smeltet candy melts, så skal der en lille klat palmin i, som du røre i så det er smeltet sammen med. Når du trækker en ske hurtigt frem og tilbage, så bevæger candy melt sig ikke, det virker "dødt" når palminen er i, så virker det mere levende, det ligesom skvulper lidt... Håber det var til at forstå...

Så gik det ret nemt kunne jeg se

Det vil jeg prøve næste gang for denne gang blev det bare ikke til at overtrække pænt, men man kan da så tydeligt se at de er hjemmelavede

Anmeld

24. juli 2011

h_bernie

roenlund skriver:

Det vil jeg prøve næste gang for denne gang blev det bare ikke til at overtrække pænt, men man kan da så tydeligt se at de er hjemmelavede

Sørg for dine candy melts er varme nok. Jeg synes klart det er nemmest over vandbad. Så skal du "slå" på pinden for at det overskydende falder af. Der er en del videoer på youtube om det....

Anmeld

24. juli 2011

roenlund

h_bernie skriver:

Sørg for dine candy melts er varme nok. Jeg synes klart det er nemmest over vandbad. Så skal du "slå" på pinden for at det overskydende falder af. Der er en del videoer på youtube om det....

Det kan da godt være at den ikke har været varmnok, men gav den rigtig længe i microen... jeg må prøve i vandbad næste gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.