Linus 9 mdr. - Tiden flyver af sted!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Lisbeth85

Ak, så blev min 'lille' baby på 79 cm og 12 kg 9 mdr. Det er jo vildt som tiden flyver! Havde aldrig troet, at det ville gå SÅ hurtigt... kan jo næsten ikke følge med ham!

Han er begyndt at kravle (startede i går, og hvor ser det kært ud!) Han rejser sig op af ALT, hvad han kan komme i nærheden af, og elsker bare at udforske det hele herhjemme

Han begynder i DP pr. 1/8 - jeg er SIKKER på, at det bliver en vidunderlig tid for ham, da han ELSKER andre børn. Bare vi går forbi en reklame med et babyansigt på, så skraldgriner han og smiler over hele fem-øren. Ligeledes når vi går i byen, og han ser andre små børn. Så ingen bekymringer her.

Linus er ikke så glad for sine flasker mere, eller dvs. nogle dage er de YNDLINGS og andre dage er de DUMME! Så han er lidt svært at finde ud af på det punkt. Desuden er der begyndt at blive lidt mere uro ved natputningerne, og han græder meget, når jeg går ud af værelset. Det er lidt hårdt, men vi tager kampen op, og så håber vi, at de lette dage kommer tilbage snart.

Han spiser godt, ser godt ud () og sover godt - dejlig dreng!

Her er lidt billeder af min basse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

CmarianN

Han er bare SÅ skøn og fræk og glad

Det er noget at være stolt af  

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth85

CmarianN skriver:

Han er bare SÅ skøn og fræk og glad

Det er noget at være stolt af  

Nemlig og tak, smukkeste! GLÆDER os til at møde hans granfætter eller grankusine

Anmeld

23. juli 2011

CmarianN

Lisbeth85 skriver:

Nemlig og tak, smukkeste! GLÆDER os til at møde hans granfætter eller grankusine

Anmeld

23. juli 2011

BabyMus

Hvor er han skøn!

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth85

BabyMus skriver:

Hvor er han skøn!

Tak - han er yndlings

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.