Ak, så blev min 'lille' baby på 79 cm og 12 kg 9 mdr. Det er jo vildt som tiden flyver! Havde aldrig troet, at det ville gå SÅ hurtigt... kan jo næsten ikke følge med ham!
Han er begyndt at kravle (startede i går, og hvor ser det kært ud!) Han rejser sig op af ALT, hvad han kan komme i nærheden af, og elsker bare at udforske det hele herhjemme 
Han begynder i DP pr. 1/8 - jeg er SIKKER på, at det bliver en vidunderlig tid for ham, da han ELSKER andre børn. Bare vi går forbi en reklame med et babyansigt på, så skraldgriner han og smiler over hele fem-øren. Ligeledes når vi går i byen, og han ser andre små børn. Så ingen bekymringer her.
Linus er ikke så glad for sine flasker mere, eller dvs. nogle dage er de YNDLINGS og andre dage er de DUMME! Så han er lidt svært at finde ud af på det punkt. Desuden er der begyndt at blive lidt mere uro ved natputningerne, og han græder meget, når jeg går ud af værelset. Det er lidt hårdt, men vi tager kampen op, og så håber vi, at de lette dage kommer tilbage snart.
Han spiser godt, ser godt ud (
) og sover godt - dejlig dreng!
Her er lidt billeder af min basse:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld