Hej piger..
Har lige brug for at skrive ned her.. Mit hjerte og min hjerne, bærer så mange følelser og jeg kan ikke finde hoved eller hale i nogle af dem.
For det første, så føler jeg ikke min kæreste overholder aftaler, det er i de små men i mit hoved er en aftale en aftale og så er det ligemeget om det er en "lille" eller en "stor" aftale.. Det gør mig fustræret, og jeg bliver ked af det..
2. Jeg er kommet til et punkt nu, hvor jeg er bange for at vise mine følelser.. Fordi hvis jeg bliver ked af det, fortæller ham jeg er ked af det og IKKE sur.. Så snakker han altid til mig som om jeg var et lille barn! Han standart kommentar, når jeg er ked af det og han kan se det er: NU STOPPER DU! Ellers bliver jeg meget sur!!!.. Og det kan jeg bare slet ikke bruge til noget, når man er ked af det, har man jo bare brug for et kram..
3. Han spiller, det er okay.. Vi har lavet nogle aftaler omkring hvor mange spil om dagen, han må spille fordi jeg også gerne vil have noget "opmærksomhed".. Dem overholder han ikke. Jeg har prøvet at være sød, og når jeg taler pænt og spørger o.s.v så han kan se jeg ikke er sur, men bare spørger så, føler jeg ikke jeg bliver taget seriøst.. Jeg har også prøvet at blive sur, og så bliver han MEGA gal på mig. + Føler alle ting bliver lagt over på mig, det er min fejl, det er mig der må ændre mig og det er mig der må rette op på ting.. istedet for at vi begge samarbejder..
4. Jeg har overvejet rigtig mange gange, om dette er det rigtige forhold for mig, men hver gang jeg overvejer tanken. Så får jeg ondt i hjertet over at tænke på hvis jeg skulle undvære ham, da jeg holder rigtig meget af ham, og at vi udover det her, har det super godt sammen.. Ja, jeg tror virkelig ikke jeg kan undvære ham trods de ting her?????!
Hvad siger i piger???
kram
Anmeld