ja så holdt det vidst ikke mere.. -desværre 
efter dårlige måneder siden december , selvfølgelig med masse op ture også. vores nu 8 uger lille pige og så storebror mikkel på 4 år..har til nu holdt os kørende..
men nu er den vidst ikke længere .. jeg er blever mærkelig og underlig efter mikkel begyndte a være en uge hos os og en uge hos sin mor, jeg kan ikke finde ud a min hverdag og kan ikke finde ud a ham.. for nogle uger siden fortalte jeg daniel 'kæreste' at jeg ikke kunne holde det ud og havde brug for at tage tingene i mit tempo, da jeg blev klar over at min deperation (som jeg har haft siden jeg var 14) nok er kommet tilbage med fuld styrke igen 
så inat blev vi enige om at det nok var bedst a slutte da vi enlig ikke følte vi længere var sammen af kærlighed 
-men hvad med børnene ?
jeg skal ind til daniel og mikkel imorgen og pakke.. men havde lidt en ide om at vi skulle lave noget sammen alle 4 imorgen.. så vi fik en god oplevelse ud a alt det dårlige..
- men hvad skal vi lave?
selvfølgelig er det Bakken tæt på, men det kan man jo ikke hvis det regner med 2 børn (synes jeg)..
så er det svømmehallen, men den har dumme åbningstider lige i weekenden..
og Biografen har bare ingen børnefilm heller..
nogle forslag.. vil gerne hygge med dem , da vi stort set aldrig har lavet noget sammen de 17måneder vi har været sammen.. grundet økonomi, men nu er jeg ligeglad.. synes vi trænger til at slutte dett af med et smil.. for børnenes skyld.. -især mikkels 
Anmeld