Jeg har været i forhold med en fyr et par måneder, ikke noget der er offentliggjort nogen steder, hverken facebook eller andre steder da kommunen tjekker op og jeg er enlig, og vil helst ikke skulle betale alle mine tilskud tilbage..
MEN jeg er bare kommet så meget i tvivl om det her forhold virkelig er det jeg vil??

Jeg har altid lært at tvivler man så er det ikke det rigtige man har gang i, og det tror jeg virkelig ikke det her det er..
Han er skide sød, og omsorgsfuld overfor både mig og mit barn, han er en rigtig god kammerat, og vil jo helst ikke miste ham som kammerat..

Men det ved jeg at jeg nok kommer til..
Han har selv sagt til mig at hvis det ikke går imellem ham og mig så mister han fuldstændig troen på det modsatte køn og forstår ham godt efter alle de ting han har været igennem det sidste år..
Problemet er bare at jeg ikke føler jeg har fået lov til at "udforske" eller være mig selv.. jeg har været i både længere og kortere forhold siden jeg var 16, og nu erj eg 22.. et af de har forhold kom der jo så et barn ud af som jeg elsker højere end noget andet, og vil virkelig bare være der for det..
Jeg er bare så bange for at han ikke forstår mig og mit valg..
Hvordan skal jeg fortælle det til ham??
Anmeld